gardeshban.ir

هتل سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های شهر کوالالامپور به شمار می‌رود. این هتل زیبا ۴ ستاره بوده و در میان سایر هتل‌ها با توجه به امکانات رفاهی و خدمات عالی خود طرفداران زیادی دارد.
کد خبر: ۶۱۵۷۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲-1402 December 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های شهر کوالالامپور به شمار می‌رود. این هتل زیبا ۴ ستاره بوده و در میان سایر هتل‌ها با توجه به امکانات رفاهی و خدمات عالی خود طرفداران زیادی دارد، به‌طوری‌که سالانه از کشورهای مختلف برای اقامتشان این هتل زیبا را انتخاب و در هنگام خرید بلیط هواپیما کوالالامپور نسبت به رزرو هتل سوئیس گاردن نیز اقدام می‌کنند. 

با توجه به اینکه مسافت هتل تا فرودگاه سلطان عبدل عزیز شاه حدوداً ۳۰ کیلومتر است، در هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur نیز برای رفت و آمد مسافران ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌شود، بنابراین با خیال راحت با تهیه بلیط خود در فرودگاه منتظر مسئول مربوطه باشید و سفر رویایی و بی‌نظیر خود را آغاز کنید. 

همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب هتل سوئیس گاردن تا جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی کوالالامپور نیز فاصله اندکی خواهید داشت. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات هتل سوئیس گاردن کوالالامپور

هتل سوئیس گاردن در قلب شهر کوالالامپور واقع ‌شده است، یعنی در واقع میان مرکز سرگرمی بوکیت بینتانگ و شهر قدیمی چینی قرار گرفته است. اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمامی قسمت‌های این هتل زیبا قابل‌دسترس است تا با دوستان و آشنایان خود در طول سفر در ارتباط باشید. در بخش پذیرش به طور ۲۴ ساعته آماده استقبال و ارائه خدمات به مسافران هستند و پرسنل هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur در این بخش اتومبیل موردنظر مسافران را کرایه می‌کنند تا مسافران با ماشین به گشت‌وگذار بپردازند. 

برای تبدیل ارز نیز صرافی تعبیه ‌شده است، همچنین خدمات دیگر مربوط به خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در محلی جداگانه در لابی انجام می‌گیرند. همچنین نمازخانه نیز در لابی این هتل دایر کرده‌اند. محلی به عنوان پارکینگ اختصاصی در محوطه هتل دایر شده است که نیازی به رزرو قبلی ندارد و برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید هزینه مجزا پرداخت کنید. 

در بخش تور مسافرتی نیز مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری و مراکز خرید شهر کوالالامپور آشنا می‌کنند. در صورتی که برای سفر کاری عازم این شهر زیبا شده‌اید، با انتخاب هتل سوئيس گاردن برای اقامت می‌توانید جلسات کاری و کنفرانس‌های خود را در بخش بیزینس برگزار کنید. البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. کارکنان در این هتل به زبان‌های انگلیسی و تامیل نیز صحبت می‌کنند. برای مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته ‌شده است.

امکانات تفریحی هتل

از میان امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به استخر روباز اشاره کرد. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در طول سال دایر است. توجه داشته باشید که استفاده از استخر رایگان است. همچنین باشگاه بدنسازی در هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur با دستگاه‌های به روز و عالی خود بهترین جا برای ورزش دوستان و کسانی است که در طول سفر نیز به فکر تناسب‌اندام خود هستند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

اتاق‌های موجود در هتل با طراحی زیبا همراه با رنگ‌های گرم اقامتی با آرامش را به ارمغان می‌آورند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از: اتاق خانواده، اتاق کینگ پریمیوم، اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق توئين دلوکس، اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئين پریمیر، اتاق توئین اکسکیوتیو و سوئیت اکسکیوتیو. در هریک از اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون و مینی بار بهره‌مند شوید. امکانات مربوط به اتوکشی نیز در صورت درخواست برای مشتریان فراهم می‌شود. سایر خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از: چای‌ساز و قهوه ساز، میز کار، گاوصندوق، کتری برقی، تلفن و سیستم تهویه مطبوع هوا. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای مسافران سیگاری محل مشخصی تعبیه ‌شده است.

رستوران هتل

در این هتل رستوران تعبیه‌شده و مسافران می‌توانند انواع غذاهای خوشمزه بین‌المللی و محلی را در این رستوران میل کنند.

فاصله هتل سوئيس گاردن کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا خیابان پتالینگ: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج مناره کوالالامپور: ۱ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر کوالالامپور: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۱.۷ کیلومتر


هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur

هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur

هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur

هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur

هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur

هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur

هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur

هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur

هتل Swiss-Garden Hotel Bintang Kuala Lumpur
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار