gardeshban.ir

هتل اسکاک لاید گرند در شهر دهلی واقع‌شده است. این هتل چهار ستاره بوده و جزو هتل‌های مشهور و پرطرفدار در این شهر به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۱۹۴۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل اسکاک لاید گرند در شهر دهلی واقع‌شده است. این هتل چهار ستاره بوده و جزو هتل‌های مشهور و پرطرفدار در این شهر به شمار می‌رود. از این هتل تا فرودگاه دهلی حدوداً ۳۴ کیلومتر فاصله وجود دارد و مسافران از طریق شاتل فرودگاهی می‌توانند دسترسی راحتی به هتل داشته باشند. البته در هنگام استفاده از این سرویس باید هزینه مجزا پرداخت کنند. مطمئن باشید در هنگام سفر به شهر دهلی و رزرو این هتل زیبا برای اقامت لحظات خوشی در انتظارتان است. 

در این سفر از لحظه خرید بلیط هواپیما و تا رسیدن به شهر دهلی و بازدید از جاهای مختلف برایتان به یاد ماندنی خواهد بود. شهر دهلی با زیبایی‌های خاص خود موردتوجه مسافران زیادی از سراسر دنیا قرار می‌گیرد و سالانه گردشگریان زیادی راهی این شهر بی‌نظیر می‌شوند. برخی از جاهای دیدنی در این شهر عبارت‌اند از معبد آکشاردام، آرامگاه همایون، قطب منار دهلی، مسجد جامع و آگراسن کی بائولی.

امکانات عمومی هتل اسکاک لاید گرند دهلی

در داخل این هتل پارکینگ اختصاصی دایر شده است و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را به این پارکینگ بسپارند. همچنین در این هتل امکاناتی برای برگزاری کنفرانس و جلسات کاری فراهم‌شده است. بخش مربوط به لاندری نیز در لابی هتل دایر بوده و مسافران در صورت نیاز از این خدمات بهره‌مند شوند. 

اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس هستند. بخش پذیرش نیز در لابی هتل SK Klyde Grand Delhi به صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از مسافران استقبال می‌کنند. برای دسترسی به تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، در هر طبقه که مایل باشند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. 

در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود. با کرایه اتومبیل از این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی شهر بازدید کنید یا اینکه می‌توانید از طریق تورهای گردشگری موجود در این هتل به جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهر بروید.

امکانات تفریحی هتل

در این هتل باشگاه بدن‌سازی دایر شده است و در این قسمت می‌توانید از انواع دستگاه‌های ورزشی بهره‌مند شوید و در طول سفرتان از تناسب اندام خود غافل نشوید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

هریک از اتاق‌های موجود در این هتل دلباز بوده و در این هتل ۱۵۱ اتاق وجود دارد که ۹۷ اتاق دلوکس و ۵۴ سوئیت هستند. اتاق‌های مدرن در این هتل برای مسافران اقامتی خوش و به یادماندنی رقم می‌زند. انواع اتاق در این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس، اتاق پریمیوم، اتاق دوبل. تمامی اتاق‌ها به طور روزانه نظافت و مرتب می‌شوند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون و گاو صندوق بهره‌مند شوید. 

تمامی اتاق‌های هتل SK Klyde Grand Delhi شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. همچنین به دلیل دارا بودن روم سرویس در این هتل انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش دهید و در اتاقتان میل کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از سیستم گرمایشی و سرمایشی، فضای نشیمن، حمام اختصاصی، روزنامه، کتری برقی و رختخواب‌های استاندارد. در اتاق‌های این مجموعه اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود ولی برای مسافران سیگاری محل مخصوصی در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل

در این هتل رستوران دایر شده و در این بخش می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را میل کنید. همچنین سایر غذاها مانند غذاهای آسیایی، وسترن و مخصوص گیاهخواران سرو می‌شوند. همچنین وعده صبحانه نیز به صورت سلف‌سرویس در این هتل ارائه می‌شود.

فاصله هتل اسکاک لاید گرند دهلی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا قلعه سرخ: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا مقبره همایون: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا دروازه هند: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد لوتوس: ۱۲.۹ کیلومتر


هتل SK Klyde Grand Delhi

هتل SK Klyde Grand Delhi

هتل SK Klyde Grand Delhi

هتل SK Klyde Grand Delhi

هتل SK Klyde Grand Delhi

هتل SK Klyde Grand Delhi

هتل SK Klyde Grand Delhi

هتل SK Klyde Grand Delhi

هتل SK Klyde Grand Delhi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار