gardeshban.ir

هتل ۴ ستاره کانی بیچ مالدیو در جزیره مافوشی، یک مکان ساحلی آفتابی که توسط درختان نخل نارگیل احاطه شده است، واقع شده است.
کد خبر: ۶۱۲۶۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲-1402 November 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۴ ستاره کانی بیچ مالدیو در جزیره مافوشی، یک مکان ساحلی آفتابی که توسط درختان نخل نارگیل احاطه شده است، واقع شده است. این هتل در ۲۵ کیلومتری جنوب فرودگاه بین المللی ماله قرار دارد. با ۳۰ دقیقه قایق تندرو یا ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه با کشتی قابل دسترسی است. از جاهای دیدنی نزدیک این هتل می‌توان به جزیره مافوشی و جزیره Veligandu Huraa اشاره کرد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مالدیو را داشته باشید، هتل زیبای Kaani Beach Hotel Maldives با داشتن امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل کانی بیچ مالدیو

این هتل در Maafushi به شما نوید یک تعطیلات مفرح با فعالیت‌ها و امکانات متنوع را می‌دهد. همچنین هتل Kaani Beach Hotel Maldives خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی را ارائه می‌دهد. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. 

در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. فعالیت‌های موجود در هتل کانی بیچ مالدیو شامل غواصی، ماهیگیری، بیلیارد، دارت، پیک نیک در جزایر و تماشای دلفین است. یک سکوی آفتابگیر روی پشت بام موجود است. اجاره دوچرخه و سفرهای یک روزه را می‌توان در میز تور ترتیب داد. این هتل همچنین امکانات باربیکیو را ارائه می‌دهد. می‌توانید با بازدید از ماساژ و اسپا نهایت لذت را ببرید. با رزرو آسان خدمات حمل و نقل هتل، سفرهای خود را به و از فرودگاه از قبل برنامه ریزی کنید. هنگام اقامت در این هتل فوق العاده، کارکنان در میز پذیرش می‌توانند به شما در خدمات متعددی از جمله انبار چمدان و صندوق امانات کمک کنند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. 

هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافت به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. این هتل کاملاً غیر سیگاری است و هوای پاکیزه را تضمین می‌کند. استعمال دخانیات به مکان‌های تعیین شده برای سیگار محدود می‌شود. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، بنگالی، هندی و تامیلی مسلط بوده و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. هزینه اقامت برای افراد بالای ۱۸ سال به صورت کامل دریافت می‌شود. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Kaani Beach Hotel Maldives عبارتند از:

• اتاق دبل لوکس دارای بالکن
• اتاق دبل لوکس دارای بالکن و منظره دریا
• اتاق تریپل لوکس دارای بالکن و منظره دریا
• اتاق‌های خانوادگی

همه اتاق‌ها از بالکن‌های خصوصی از منظره شهر یا دریا لذت می‌برند. تلویزیون صفحه‌ تخت ۳۲ اینچی، مینی‌بار و گاوصندوق شخصی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. این هتل همچنین در برخی اتاق‌ها یخچال، قهوه‌ساز یا چای‌ساز، بطری آب و مینی‌بار را برای میهمانان فراهم می‌کند. دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان نیز در اتاق‌ها امکان‌پذیر است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل

رستوران طبقه همکف غذاهای مالدیویی و قاره‌ای سرو می‌کند. اسنک و نوشیدنی در کافه تراس روباز روی پشت بام ارائه می‌شود. صبح‌ها می‌توانید با یک فنجان قهوه خوب در کافه هتل کانی بیچ مالدیو، شاداب و پرانرژی از خواب بیدار شوید. مجموعه‌ای از انواع غذاها از جمله گزینه‌های حلال برای میهمانانی که محدودیت‌های غذایی دارند در دسترس است. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل کانی بیچ مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا دیراگو: ۳۴۰ متر
فاصله تا جزیره مافوشی: ۴۴۰ متر
فاصله تا جزیره Veliganduhuraa: ۳ کیلومتر


هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives

هتل Kaani Beach Hotel Maldives


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار