gardeshban.ir

هتل اندلس آرت استانبول انتخابی عالی برای گردشگران شهر استانبول است. اندلس آرت در منطقه شیشلی استانبول قرار گرفته است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۰۵۰۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲-1402 August 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل اندلس آرت استانبول انتخابی عالی برای گردشگران شهر استانبول است. اندلس آرت در منطقه شیشلی استانبول قرار گرفته است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل تنها ۶۰۰ متر تا میدان تقسیم فاصله خواهید داشت. کاخ دلمه باغچه و موزه پرا از دیگر جاذبه‌های معروفی هستند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. Endless Art Hotel Istanbul با ارائه‌ی امکانات مناسب از هتل‌های محبوب گردشگران به شمار می‌رود. با انتخاب این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل اندلس آرت استانبول

در هتل اندلس آرت استانبول امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. نزدیکی به ایستگاه مترو، گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌ها را برای مهمانان میسر کرده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل قرار گرفته است. 

پذیرش هتل اندلس آرت استانبول ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، اتاق چمدان، کانسیرج، فاکتور و چک‌این/اوت سریع به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل اندلس چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، فارسی و روسی هستند و برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر نهایت تلاش خود را می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. امکانات برگزاری همایش، Endless Art Hotel-Special Category را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. 

فرودگاه استانبول در ۱.۲ کیلومتری هتل قرار دارد و امکان شاتل فرودگاهی برای مهمانان فراهم شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات را نام برد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل اندلس آرت استانبول دارای ۲۹ واحد اقامتی زیبا و راحت است. منظره زیبایی از باغ یا شهر از برخی از اتاق‌ها دیده می‌شود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد، اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، اتاق دلوکس (با بالکن) و اتاق تریپل (با بالکن) است. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه انجام می‌شود و نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت. تمام واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مینی‌بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه‌تخت، کمد لباس، تلفن، میز و سیستم گرمایش از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان و خریداران بلیط هواپیما ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل

Endless Art Hotel-Special Category یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای تفریحی است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید. باغ هتل فضای زیبایی برای گردش و گفتگو با هم‌سفران دارد. برای سرگرمی بیشتر فعالیت‌های نظیر گالری هنری برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. پس از گردش در شهر و گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا انرژی دوباره‌ای به دست آورید. این مرکز دارای سونا، جکوزی و حمام سنتی است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند.

رستوران هتل

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران مدرن داخل هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای ترکی در فضایی جذاب به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. لازم به ذکر است با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای صرف غذا هستند.

فاصله هتل اندلس آرت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان تکسیم: ۶۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۸ کیلومتر

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul

هتل Endless Art Hotel Istanbul
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار