gardeshban.ir

هتل آرتمیس در سال ۱۴۰۱ در چهارراه پردیس قشم افتتاح شده است. آرتمیس از هتل‌های ۴ ستاره جزیره است و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۶۰۸۰۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲-1402 September 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل آرتمیس در سال ۱۴۰۱ در چهارراه پردیس قشم افتتاح شده است. آرتمیس از هتل‌های ۴ ستاره جزیره است و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند. در Artemis Hotel از امتیازات متنوعی برخوردار خواهید شد. ساختمان هتل نوساز بوده و فضای مناسبی برای اقامت دارد. یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل ۶ طبقه موقعیت مکانی آن است؛ به طوری که دسترسی راحتی به جاهای دیدنی قشم دارد. قلعه پرتغالی‌ها و مجتمع تجاری خلیج فارس از مراکز مهمی هستند که فاصله کمی تا هتل آرتمیس قشم دارند. بزرگ‌ترین جزیره ایران با وجود جاذبه‌های متنوعش گردشگران زیادی را به خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم ترغیب می‌کند. در هتل آرتمیس قشم تعطیلات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرتمیس قشم

در هتل آرتمیس قشم امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان در لابی هتل در دسترس است. استفاده از پارکینگ برای مهمانان هتل رایگان بوده و نیازی به رزرو ندارد. پذیرش هتل آرتمیس ۲۴ ساعته است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل به گرمی از مهمانان استقبال کرده و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. 

هتل آرتمیس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی بوده و هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال در این هتل رایگان است. آسانسور، نمازخانه، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات از امکانات دیگر هتل آرتمیس به شمار می‌روند. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری هتل استفاده کنید. فرودگاه قشم حدود ۵۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و سرویس ترانسفر استقبال رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. توصیه می‌کنیم به منظور رعایت حال مهمانان دیگر از مصرف دخانیات در قسمت‌های عمومی هتل خودداری نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل آرتمیس قشم دارای ۳۴ واحد اقامتی راحت و زیبا است. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل موجود هستند و مهمان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان اقدام به رزرو واحد مناسبی نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوتخته استاندارد، اتاق دوتخته اکونومی دوبل، اتاق سه‌تخته، سوئیت یک‌خوابه و اتاق چهارتخته است. اتاق‌ها ویوی خوبی به دریا یا شهر دارند. 

امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، مبلمان، کمد لباس، رخت‌آویز و تلفن ازجمله امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی است. برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل

از امتیازات اقامت در هتل آرتمیس موقعیت مکانی آن است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از مراکز خرید و پارک‌ها قشم بازدید کنید.

رستوران هتل

با وجود یک رستوران باکیفیت در داخل هتل، نگرانی از بابت صرف غذا نخواهید داشت. رستوران در طبقه یک قرار گرفته و گنجایش پذیرایی از ۳۰ مهمان را دارد. انواع غذاهای دریایی و ایرانی در رستوران سرو می‌شوند. برای صرف دسر و نوشیدنی در محیطی دنج سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. لازم به ذکر است رستوران‌ها و کافه‌های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود. رستوران‌ شب‌های جزیره در ۲۵۰ متری هتل قرار گرفته و کافه‌رستوران کاوان حدود ۶۰۰ متر تا هتل فاصله دارد.

فاصله هتل آرتمیس قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۴۵۰ متر
فاصله تا آب‌انبار بی‌بی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید ستاره قشم: ۵۵۰ متر
فاصله تا گورستان‌های تاریخی قشم: ۶۵۰ متر
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بوستان زیتون: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بام قشم: ۹ کیلومتر


هتل آرتمیس قشم

هتل آرتمیس قشم

هتل آرتمیس قشم

هتل آرتمیس قشم

هتل آرتمیس قشم

هتل آرتمیس قشم

هتل آرتمیس قشم
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار