gardeshban.ir

معرفی/
هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس بیچ کلاب دوگانای آلانیا درست در کنار ساحل واقع شده است و دارای گواهی ستاره سبز است.
کد خبر: ۶۱۱۰۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲-1402 October 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس بیچ کلاب دوگانای آلانیا درست در کنار ساحل واقع شده است و دارای گواهی ستاره سبز است. این هتل در سال ۲۰۱۶ کاملا بازسازی شده است و با ارائه ترکیبی ایده آل از آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی ارائه می‌دهد. 

این هتل ستاره سبز تنها ۸ کیلومتر تا مرکز شهر آلانیا و مرکز شهر کوناکلی، ۵۰ کیلومتر تا فرودگاه قاضی ‌پاشا-آلانیا و ۱۱۸ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. مرکز شهر آنتالیا ۱۲۷ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. از همه مهم‌تر، اقامت در این هتل تجربه برخی از جاذبه‌های عالی آلانیا مانند Dimcay را که یک آبشار محبوب است، آسان می‌کند. از دیگر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به ساحل کلئوپاترا، قلعه آلانیا، غار داملاتاش و برج سرخ اشاره کرد که هر ساله توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. 

امکانات کلی هتل بیچ کلاب دوگانای آلانیا

پذیرش این هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. میهمانان در این هتل به دربان دسترسی دارند. هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya یک منطقه ساحلی خصوصی پرچم آبی، استخرهای در فضای باز/سرپوشیده و امکانات آبگرم را ارائه می‌دهد. امکانات آبگرم شامل سونا ، حمام ترک و اتاق تناسب اندام است. 

خدمات ماساژ نیز می‌تواند ارائه شود. شما می‌توانید بازی بیلیارد، دارت و تنیس روی میز را در هتل انجام دهید. همچنین یک مینی کلاب برای کودکان وجود دارد و وای فای رایگان در کل هتل در دسترس است. برای میهمانانی که ناتوانی جسمانی دارند خدماتی مانند ویلچر نیز ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی داشته باشند. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید آسانسور استفاده کنید. 

هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن ارائه می‌شود. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. به عنوان یک راحتی اضافی، پارکینگ رایگان و شاتل فرودگاهی در دسترس میهمانان است. همچنین برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. 

استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان و کارکنان ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. پرسنل مجرب هتل بیچ کلاب دوگانای آلانیا به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

امکانات اتاق‌های هتل بیچ کلاب دوگانای آلانیا

تمام اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، کف پارکت، یک مینی بار، تلفن و جعبه ایمنی هستند. یک حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز در اتاق‌ها وجود دارد. همه اتاق‌ها به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی دارند.

رستوران هتل

صبحانه بوفه‌ای، ناهار و شام در رستوران اصلی هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya سرو می‌شود. همچنین می‌توانید در طول روز از میان وعده و چای لذت ببرید. رستوران‌های آلاکارت غذاهای عثمانی، غذاهای دریایی و ایتالیایی را ارائه می‌دهند. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرند.

فاصله هتل بیچ کلاب دوگانای آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱۲.۱ کیلومتر


هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya

هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya

هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya

هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya

هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya

هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya

هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya

هتل Beach Club Doganay Hotel Alanya
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار