gardeshban.ir

هتل کاپتورن شارجه یکی از هتل‌های ۴ ستاره و لوکس در مرکز شهر شارجه است و از آنجایی که به دریاچه خالد مشرف است، می‌توان با اقامت در آن منظره‌های زیبایی را نظاره‌گر بود.
کد خبر: ۶۰۵۷۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲-1402 September 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کاپتورن شارجه یکی از هتل‌های ۴ ستاره و لوکس در مرکز شهر شارجه است و از آنجایی که به دریاچه خالد مشرف است، می‌توان با اقامت در آن منظره‌های زیبایی را نظاره‌گر بود. شارجه که به سبب جاذبه‌های دیدنی خود پایتخت فرهنگی امارات به شمار می‌رود، تعطیلات مفرح و لذت‌بخشی را به خریداران بلیط هواپیما خارجی نوید می‌دهد. از طرفی با رزرو هتل کاپتورن شارجه از جاذبه‌های دیدنی شارجه مثل موزه شارجه، آکواریوم شارجه، پارک آبی الجزیره، آمفی تئاتر المجاز کم‌تر از ۳ کیلومتر فاصله خواهید داشت و به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. البته هتل دارای سرویس شاتل است و این دغدغه را برای مهمانانش به حداقل رسانده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاپتورن شارجه

هتل کاپتورن در طول یک دهه فعالیت خود در عرصه گردشگری توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کند و به اقامتگاه محبوبی در شارجه تبدیل شود. این هتل امکانات متنوعی را برای میزبانی از مهمانان فراهم کرده و با داشتن استخر، پارکینگ رایگان، چندین رستوران، اتاق‌های خانواده و باشگاه توانسته اقامت راحتی را برای آن‌ها رقم بزند. هتل Copthorne Hotel Sharjah دارای ساحل اختصاصی است و به عنوان پاداش یا امتیاز هر روز مهمانان را به سواحل خصوصی و عمومی Al Khan و همچنین مراکز خرید نزدیک مثل المجاز و شارجه مال ترانسفر می‌کند. فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس نیز ۵ دقیقه پیاده‌روی است و به راحتی می‌توان به نقاط مختلف شهر رفت‌وآمد کرد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

هتل کاپتورن دارای ۲۵۵ واحد اقامتی شیک است که جزو زیباترین و لوکس‌ترین واحدهای شهر به حساب می‌آیند. این واحدها در قالب سوئیت و اتاق ارائه می‌شوند و شامل اتاق‌های پریمیوم، سوپریور، اگزکیوتیو سوئیت و اتاق‌های خانواده هستند. این اتاق‌ها در متراژهای ۳۲ تا ۶۸ مترمربعی هستند و برخی از آن‌ها به دریاچه خالد دید دارند و برخی دارای بالکن اختصاصی هستند. این اتاق‌ها به سبک معاصر دکور شده‌اند و در آن‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، مینی بار، کمد، چای‌ساز و مبلمان قرار داده شده است. سوئیت‌های هتل Copthorne Hotel Sharjah دارای بخش نشیمن و اسپای خصوصی هستند. در حمام‌های مرمرین این هتل لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و حوله گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

برای مهمانانی که برای سفر کاری به شارجه آمده و هتل Copthorne Hotel Sharjah را رزرو کرده‌اند، اتاق‌های کنفرانس و جلسه چندمنظوره در نظر گرفته شده که از این نظر این هتل بهترین هتل شارجه به حساب می‌آید. فرودگاه‌های دبی و شارجه نیز در فاصله ۲۰ کیلومتری از هتل قرار دارند و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌دهد و به این ترتیب از شروع تا پایان سفر مهمانان را همراهی می‌کند. اتاق بخار، سونا، استخر روباز و باشگاه از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. ضمن اینکه گالری‌های هنری، تورهای آشنایی با فرهنگ مردم محلی، موسیقی زنده و شب‌های تماشای فیلم از دیگر برنامه‌های تفریحی هتل کاپتورن هستند.

رستوران هتل

هتل Copthorne Hotel Sharjah دارای ۳ رستوران و کافه است که در منوهای آن‌ها غذاهای بدون گلوتن، وگان، حلال، ارگانیک و گیاهی پیدا می‌شوند و از این جهت پاسخگوی ذائقه‌های متفاوتی هستند. مهمانان می‌توانند در این رستوران‌ها منوی مخصوص کودکان را درخواست دهند. رستوران لاگون هتل کاپتورن در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است و دارای بوفه و منوی انتخابی است. معروف‌ترین غذای این رستوران و البته غذای محبوب سرآشپزش Nasi goreng است. رستوران وراندای هتل نیز در مجاورت استخر قرار گرفته و در فضای روباز خود نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های لذیذی سرو می‌کند.

فاصله هتل کاپتورن شارجه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل النور: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه میراث شارجه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک المجاز: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن اسلامی: ۳.۶ کیلومتر


هتل Copthorne Hotel Sharjah

هتل Copthorne Hotel Sharjah

هتل Copthorne Hotel Sharjah

هتل Copthorne Hotel Sharjah

هتل Copthorne Hotel Sharjah

هتل Copthorne Hotel Sharjah

هتل Copthorne Hotel Sharjah

هتل Copthorne Hotel Sharjah

هتل Copthorne Hotel Sharjah

هتل Copthorne Hotel Sharjah
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار