gardeshban.ir

هتل دنیز این بوتیک باکو، هتل فوق‌العاده زیبا در باکو است که در بهترین موقعیت مکانی واقع شده و بهترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم کرده است.
کد خبر: ۵۹۱۴۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل دنیز این بوتیک باکو، هتل فوق‌العاده زیبا در باکو است که در بهترین موقعیت مکانی واقع شده و بهترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل توسط جاذبه‌های مهم و تاریخی باکو احاطه شده و فاصله بسیار کمی تا ساحل و مراکز خرید باکو دارد. گردشگرانی که در سفر به باکو به دنبال اقامتگاه شیک و با موقعیت مکانی عالی هستند، حتماً به رزرو هتل دنیز این بوتیک باکو فکر کنند. 

اقامتی خوش و راحت با امکانات رفاهی مطلوب، خدمات رضایت‌بخش و متنوع، کارکنان حرفه‌ای و کاردان و فضای شیک و دل‌چسب در هتل دنیز این بوتیک باکو در انتظار مهمانان است. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌گزینند، می‌توانند به‌راحتی و بدون نیاز به استفاده از حمل و نقل عمومی در باکو، با پیاده‌روی کوتاه از بیشتر جاهای دیدنی باکو بازدید کنند. باکو مقصدی زیبا با تاریخ و فرهنگ غنی موسیقی محلی و آذری است و سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. 

گشت‌وگذار در خیابان‌های باکو و آشنایی با سبک زندگی و فرهنگ محلی آذری‌ها تجربه‌ای شیرین و به یاد ماندنی خواهد بود. پس از ماجراجویی‌ها و لذت بردن از تفریحات گوناگون شهر، تنها استراحت در اتاق‌های دنج هتل Deniz Inn Boutique Hotel Baku است که خستگی از تن مهمانان رفع می‌کند. کارکنان در خدمات‌رسانی به مهمانان کم و کاستی نمی‌گذارند و در تلاش هستند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند. برای آن‌که از سفرتان به باکو بیشتر لذت ببرید، اقامتگاه خوبی چون هتل دنیز این بوتیک باکو رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل دنیز این بوتیک باکو

در هتل دنیز این بوتیک باکو برای آسایش و رفاه مهمانان برخی خدمات و امکانات در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما باکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در همه نقاط هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، مرکز تجاری و ... است. 

پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتوپرس ست کت و شلوار، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، تحویل سفارش‌های مارکت، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، ترکی و آذری مسلط هستند و با مهمانان خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.

مهمانانی که می‌خواهند همراه حیوان خانگی‌شان به باکو سفر کنند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش می‌شوند و خدمات موردنیاز و اساسی به آنها ارائه می‌گردد.

اتاق های هتل

انواع واحد‌ها با امکانات گوناگون در هتل دنیز این بوتیک باکو قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل واحدهای خانواده، دبل استاندارد، دبل دلوکس، دلوکس آپارتمان و ... هستند. چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر، خیابان و برخی جاذبه‌ها تشکیل می‌دهد. اتاق‌های هتل زیبا و دل‌باز هستند. 

دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و از ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. تمیزی اتاق‌ها اطمینان‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام واحدها عایق صدا هستند و ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل دنیز این بوتیک باکو ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل

داخل تمام اتاق های هتل دنیز این بوتیک باکو امکانات رفاهی شیک، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد لباس، دراور، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در مرکز اسپای هتل دنیز این بوتیک باکو انواع خدمات ریلکسی شن و مراقبتی نظیر انواع ماساژها به مهمانان ارائه داده می‌شوند. همچنین، مهمانان می‌توانند در تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، کوهنوردی و ... شرکت کنند. ضمناً، موسیقی زنده هتل شب های به یاد ماندنی برای مهمانان رقم می‌زند.

رستوران هتل

در رستوران هتل دنیز این بوتیک باکو وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه قاره‌ای، حلال و وگان است. مهمانان با صرف صبحانه جانانه روز خود را پر از نشاط و انرژی آغاز می‌کنند.

فاصله هتل دنیز این بوتیک باکو تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا باغ فیلارمونیک باکو: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر باکو: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج های شعله باکو: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: ۶٫۶ کیلومتر


هتل Deniz Inn Boutique Hotel Baku

هتل Deniz Inn Boutique Hotel Baku

هتل Deniz Inn Boutique Hotel Baku

هتل Deniz Inn Boutique Hotel Baku

هتل Deniz Inn Boutique Hotel Baku

هتل Deniz Inn Boutique Hotel Baku

هتل Deniz Inn Boutique Hotel Baku

هتل Deniz Inn Boutique Hotel Baku
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار