gardeshban.ir

معرفی/
Radisson Hotel Istanbul Harbiye از هتل‌های چهار ستاره و زیبای استانبول به شمار می‌رود. این هتل لوکس در منطقه هاربیه در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است.
کد خبر: ۵۹۱۴۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل رادیسون استانبول هاربیه انتخابی عالی برای گذراندن اوقات فراغت در شهر استانبول است. Radisson Hotel Istanbul Harbiye از هتل‌های چهار ستاره و زیبای استانبول به شمار می‌رود. این هتل لوکس در منطقه هاربیه در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. با اقامت در این هتل از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد.

یکی از مزیت‌های اقامت در هتل رادیسون هاربیه موقعیت مکانی جذاب آن است. بسیاری از جاهای دیدنی استانبول از جمله کاخ دلمه باغچه و برج گالاتا در همسایگی هتل قرار دارند. چنانچه قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر رویایی را دارید، پیشنهاد ما اقامت در هتل رادیسون هاربیه است. در هتل رادیسون استانبول هاربیه اوقات دلپذیری پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل رادیسون استانبول هاربیه

در هتل رادیسون استانبول هاربیه طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات اساسی Radisson Hotel Istanbul Harbiye شامل اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش خدماتی نظیر چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، کمد و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. 

در هتل رادیسون هاربیه چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. 

هتل رادیسون استانبول هاربیه پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل رادیسون را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. 

با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتو برخوردار شوید. لازم به ذکر است نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به هتل رادیسون، فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن و استانبول هستند که به ترتیب در ۳۱ و ۳۳ کیلومتری هتل قرار دارند؛ با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان تشریف ببرید.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye دارای واحدهای اقامتی لوکس و زیبایی است. اتاق‌های مدرن هتل رادیسون استانبول هاربیه فضای راحتی برای استراحت دارند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد، اتاق سوپریور، اتاق سوپریور (با بالکن)، اتاق سوپریور (با منظره بسفر)، اتاق پریمیوم، اتاق پریمیوم (با بالکن)، اتاق پریمیوم (با منظره بسفر)، سوئیت جونیور، سوئیت جونیور (با بالکن)، سوئیت جونیور (با منظره بسفر)، سوئیت (با تراس) و سوئیت پرزیدنتال (با تراس و منظره بسفر) است. 

تمام امکانات لازم در اتاق‌ها گنجانده شده تا اقامت راحتی را تجربه کنید. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و میز کار از جمله امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند.

امکانات تفریحی هتل

مهم‌ترین جذابیت اقامت در هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye موقعیت مکانی آن است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل رادیسون هاربیه می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های استانبول بازدید کنید. موزه‌ها، کافه‌ها و گالری‌های متعددی نیز در این منطقه قرار دارند که گردش در آن را جذاب‌تر می‌نمایند. تراس هتل، محیط زیبایی برای گذراندن اوقات فراغت دارد و چشم‌انداز زیبایی از بسفر از آن مشاهده می‌شود. مرکز اسپا دارای سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و جکوزی است و خدماتی نظیر ماساژ ارائه می‌کند. با وجود باشگاه مجهز در داخل هتل امکان انجام تمرینات تناسب اندام در حین سفر برایتان فراهم خواهد بود.

رستوران هتل

با اقامت در Radisson Hotel Istanbul Harbiye نیازی نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید. صبحانه سلف‌سرویس هر روز در رستوران هتل سرو می‌شود و شامل انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ است. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. انواع اسنک و غذای کودک نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید.

فاصله هتل رادیسون استانبول هاربیه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان تکسیم: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا تنگه بسفر: ۴.۹ کیلومتر


هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye

هتل Radisson Hotel Istanbul Harbiye
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار