gardeshban.ir

هتل میو مر ریزورت بدروم یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر بدروم است که در منطقه زیبا و محبوب تورگوتریس واقع شده است.
کد خبر: ۵۸۷۹۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲-1402 April 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل میو مر ریزورت بدروم یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر بدروم است که در منطقه زیبا و محبوب تورگوتریس واقع شده است. این هتل زیبا قشنگی‌های بدروم و تورگوتریس را تا به پای شما می‌آورد؛ یعنی بهترین تفریحات و زیباترین چشم‌اندازها در هتل میو مر ریزورت بدروم چشم انتظار آن‌هایی را می‌کشند که تور بدروم خریده‌اند و قصد رزرو هتل میو مر ریزورت را دارند. 

معمولا هتل‌های این منطقه ارزان‌تر از دیگر هتل‌های بدروم هستند و بیش‌تر کسانی که به دنبال ریلکس کردن، قدم زدن در سواحل آرام و زیبا و تفریح در تورهای کشتی هستند، هتل‌های این منطقه را انتخاب می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل میو مر بدروم

هتل میو مر ریزورت تنها چند قدم با ساحل و دریا فاصله دارد و در احاطهِ باغ سرسبز و درختان بلندقامت نخل قرار گرفته است. هتل Mio Mare Hotel Bodrum در محوطه بیرونی خود دارای استخری روباز است که مجاور ساختمان قرار دارد و می‌توان لحظات مفرحی را آن‌جا سپری کرد. امکان استفاده از استخر سرسره‌دار هتل نیز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر و از ۳ تا ۴:۳۰ بعد از ظهر به صورت روزانه وجود دارد. کسانی که با خودروی خود به این هتل آمده‌اند، می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. علاوه بر این‌ها هتل دارای اینترنت رایگان، باشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز اسپا، سونا و آسانسور است. برای گشت و گذار در اطراف هتل نیز می‌توان از خدمات کرایه خودرو آن استفاده کرد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

اتاق‌های هتل میو مر بدروم در قالب استاندارد ارائه می‌شوند و شامل اتاق‌های اکونومی، تریپل، اتاق‌های خانواده و اتاق‌های خانواده با ویو دریا هستند. این اتاق‌ها در ظرفیت‌های ۲ تا ۴ نفری قابل رزرو بوده و برخی از آن‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند. پیشنهاد ما این است که اتاق‌های رو به دریا یا باغ Mio Mare Resort Bodrum را رزرو کنید تا صبح‌ها از روی خوش‌خواب‌هایتان، نسیم و هوای دلپذیر را حس کنید. اتاق‌های این هتل در متراژهای ۲۶، ۳۲ و ۴۵ متری هستند و پنجره‌های کف تا سقفشان فضای دلباز و نورگیری به آن‌ها داده است. در این اتاق‌ها امکاناتی همچون مبلمان، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار، تهویه مطبوع، سشوار، صندوق امانت، میز کار و کمد قرار داده شده است. در اتاق‌های خانواده تلویزیون و تهویه مطبوع هم در نشیمن و هم در اتاق‌های آن وجود دارند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

همانطور که گفته شد، در سفر به تورگوتریس و رزرو هتل میو مر ریزورت بدروم اولویت با ریلکس کردن است. یعنی بعد از تفریح و قدم زدن می‌توانید به مرکز اسپای هتل سربزنید و از انواع خدمات ماساژ بهره‌مند شوید و یا در سونا، حمام ترکی و اسپای آن خستگی را از تنتان بیرون برانید. در باشگاه مجهز هتل می‌توانید تمرینات خود را انجام دهید و یا در کلاس‌های ایروبیک شرکت کنید. کسانی که به همراه کودکان به این سفر آمده‌اند می‌توانند آن‌ها را به زمین بازی کودکان و یا اتاق بازی بفرستند و در صورت لزوم از خدمات نگهداری از کودک بهره‌مند شوند. ضمنا برای کودکان استخر و بوفه‌ای اختصاص یافته است. اتاق لاندری، مغازه کادویی، اتاق چمدان و میز بیلیارد از دیگر امکانات هتل Mio Mare Resort Bodrum هستند.

رستوران هتل

هتل میو مر ریزورت بدروم دارای ۲ رستوران است که یکی از آن‌ها به سبک سلف سرویس در تمامی وعده‌ها از مهمانان میزبانی می‌کند و از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب پذیرای مهمانان است. سرو صبحانه تا ساعت ۱۰ صبح به اتمام می‌رسد و مهمانان باید قبل از این ساعت به رستوران مراجعه کنند. رستوران دیگر هتل با منوی انتخابی از مهمانان میزبانی می‌کنند و یک روز در هفته بسته است. این رستوران وعده‌ شام خود را در ساعت ۷:۳۰ عصر تا ۱۰ شب سرو می‌کند. لازم به ذکر است که ساعات باز و بسته شدن رستوران‌های هتل Mio Mare Resort Bodrum در فصل‌های مختلف تغییر می‌کنند.

فاصله هتل میو مر ریزورت بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل آکیلار: ۰ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۱۹.۶ کیلومتر
فاصله تا آسیاب‌های بادی بدروم: ۱۹.۹ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر یونانی بدروم: ۲۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۲۳.۹ کیلومتر


هتل Mio Mare Hotel Bodrum

هتل Mio Mare Hotel Bodrum

هتل Mio Mare Hotel Bodrum

هتل Mio Mare Hotel Bodrum

هتل Mio Mare Hotel Bodrum

هتل Mio Mare Hotel Bodrum

هتل Mio Mare Hotel Bodrum

هتل Mio Mare Hotel Bodrum
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار