gardeshban.ir

هتل امپریال تاور از هتل‌های شهر وان ترکیه است. این هتل سه ستاره بوده و در منطقه ایپک یولو واقع‌شده است.
کد خبر: ۵۸۶۳۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲-1402 March 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل امپریال تاور از هتل‌های شهر وان ترکیه است. این هتل سه ستاره بوده و در منطقه ایپک یولو واقع‌شده است. 

هتل امپریال تاور در میان گردشگران مخصوصاً ایرانی‌ها طرفداران زیادی دارد و در طول سال مملو از مسافر می‌شود، مخصوصاً ایرانی‌ها به وان زیاد سفر می‌کنند و با انتخاب این هتل اقامتی به‌یادماندنی در انتظارشان است. 

با توجه به محل قرارگیری هتل Imperial Tower Hotel Van تا فرودگاه وان حدوداً ۲۳ دقیقه است که از طریق تاکسی‌های فرودگاه می‌توانید دسترسی داشته باشید. از جاهای دیدنی مشهور در این شهر می‌توان به مسجد بزرگ وان و تئاتر وان اشاره کرد که در عرض ۸ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید دسترسی داشته باشید. 

سایر جاذبه‌های دیدنی مانند موزه وان و قلعه وان نیز جزو جاهای دیدنی مشهور هستند و بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. همچنین بیشتر ایرانی‌ها برای خرید سالانه خود با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوند و انواع جنس‌های مطلوب و مارک‌دار را می‌توانند با بهترین قیمت‌ها خریداری کنند. برای رفتن به اسکله و دریاچه وان نیز باید مسیری حدوداً ۲۶ دقیقه‌ای را بپیمایید و از این منطقه لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل امپریال تاور وان

در هتل امپریال تاور بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و مسافران می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال به این بخش مراجعه کنند. همچنین پرسنل در این مجموعه با خوش‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامتشان تلاش می‌کنند. 

دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشین خود را به پارکینگ بسپارند. در تمامی نقاط این هتل اینترنت وای فای قابل‌دسترس است. به دلیل آزاد بودن ورود حیوانات به این هتل مسافران با خیال راحت می‌توانند حیوانات خانگی را نزد خودشان ببرند. 

از جمله خدمات موجود در لابی این هتل می‌توان به خدمات باربری و اتاق چمدان اشاره کرد تا بعد از تخلیه اتاق و زمان فرارسیدن ساعت پروازتان چمدان و وسایلتان را به این قسمت بسپارید. برای رفتن به تمامی طبقات هتل Imperial Tower Hotel Van می‌توانید سوار آسانسور شوید، همین امر سبب می‌شود تا مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، با خیال راحت در هر طبقه که مایل باشند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و با مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها

در این هتل ۱۲۰ واحد اقامتی وجود دارد که انواع گوناگونی دارند، واحدهای اقامتی موجود در هتل امپریال تاور عبارت‌اند از سوئيت و اتاق دو تخته. تمامی واحدها به طور روزانه نظافت می‌شوند. سوئیت‌های موجود در این هتل برای ۶ نفر مناسب هستند و برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی گزینه خوبی به شمار می‌رود. 

در اتاق‌های این مجموعه نیز استعمال سیگار ممنوع بوده و مسافران باید این مورد را رعایت کنند. به دلیل وجود روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. در داخل اتاق‌های هتل Imperial Tower Hotel Van امکاناتی نظیر بالکن، مینی بار، تلویزیون، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی وجود دارند. سایر امکانات نیز عبارت‌اند از میز کار، امکانات اتوکشی، آب رایگان و ملافه و بالش اضافه.

رستوران هتل

رستوران موجود در این هتل نیز در هر سه وعده آماده ارائه انواع غذاهای بین‌المللی و محلی است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به صورت رایگان میل کنید، بدین منظور باید همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح به رستوران بروید.

فاصله هتل امپریال تاور وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید ای وی ام: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶.۱ کیلومتر


هتل Imperial Tower Hotel Van

هتل Imperial Tower Hotel Van

هتل Imperial Tower Hotel Van

هتل Imperial Tower Hotel Van

هتل Imperial Tower Hotel Van

هتل Imperial Tower Hotel Van

هتل Imperial Tower Hotel Van

هتل Imperial Tower Hotel Van

هتل Imperial Tower Hotel Van
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار