gardeshban.ir

هتل آریو مشهد هتلی ۳ ستاره و تازه تاسیس در خیابان امام رضای مشهد است که به خاطر نزدیکی به حرم امام رضا (ع) برای مهمانانی که قصد زیارت از حرم را دارند، انتخاب مناسبی است.
کد خبر: ۵۸۳۶۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲-1402 February 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل آریو مشهد هتلی ۳ ستاره و تازه تاسیس در خیابان امام رضای مشهد است که به خاطر نزدیکی به حرم امام رضا (ع) برای مهمانانی که قصد زیارت از حرم را دارند، انتخاب مناسبی است. 

از طرفی به خاطر نوساخت بودن هتل، امکاناتش نو هستند و اقامت راحتی برای خریداران بلیط هواپیما مشهد فراهم خواهد شد. ضمنا جاذبه‌های دیدنی مشهد مثل بازار رضا، گنبد خشتی، خانه تاریخی داروغه، بوستان میرزا کوچک خان، خانه تاریخی توکلی و موزه مردم شناسی در فاصله نزدیکی به هتل واقع شده‌اند و می‌توان یک سفر زیارتی- سیاحتی به یادماندنی را رقم زد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را شروع کرده است. هتل پارکینگ مسقفی را به طور رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. اگر اهل زیارت یا حتی خرید در شهر مشهد باشید، در پی دوندگی‌های زیاد بسیار خسته می‌شوید و چنین مواقعی بهره‌مندی از خدمات ماساژ می‌تواند موهبت بزرگی باشد. این هتل با داشتن این امکان خیال مهمانانش را از این بابت راحت کرده است. اینترنت رایگان هتل آریو مشهد هم در لابی و هم در اتاق‌های هتل قابل دسترسی است. لابی هتل در طبقه همکف آن است و حدود ۳۰۰ مترمربع متراژ دارد که در این فضا قادر است از ۴۰ نفر میزبانی کند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

این هتل در ۱۲ طبقه ساخته شده و در مجموع ۵۴ واحد اقامتی برای ارائه به مهمانانش دارد. این اتاق‌ها ۱ تا ۴ نفره هستند و به صورت فولبرد و هافبرد هم قابل رزرو هستند. اتاق‌های هتل آریو مشهد بزرگ و دلباز بوده و به سبک مدرن دکور شده‌اند و در آن‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، میز، کمد، چایساز، دراور، یخچال، مینی بار، صندوق امانات و سشوار قرار داده شده است. در حمام‌های اختصاصی این اتاق‌ها هم لوازم بهداشتی و دمپایی گنجانده شده است. هیچ یک از این اتاق‌ها ظرفیت اضافه ندارند. فقط قبل از رزرو هتل آریو حتما از اکونومی یا استاندارد بودن اتاق مدنظرتان مطمئن شوید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل Ario مشهد میز بیلیاردی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد تا در اوقات فراغتشان سرگرم شوند. این هتل روف گاردن زیبایی دارد که در آنجا ‌ می‌توان به تماشای چشم‌اندازهای شهر نشست. هتل آریو برخی از امکانات خود را برای استفاده افراد توان‌جو بهینه کرده است. با رزرو هتل آریو می‌توانید بدون مراجعه به بازار از فروشگاه سوغات و صنایع دستی‌اش خرید کرده و برای آشنایان خود سوغاتی ببرید. هتل به غیر از تاکسی سرویس، خدمات کرایه خودرو با راننده و بدون راننده هم ارائه می‌دهد. اتاق چمدان، نمازخانه، دستگاه واکس کفش و پذیرش ۲۴ ساعته هم از دیگر خدمات و امکانات هتل آریو مشهد به شمار می‌روند.

رستوران هتل

رستوران هتل آریو در طبقه اول واقع شده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد. با اقامت در این هتل می‌توان هر روز صبح از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح به این رستوران مراجعه کرد و یا داخل اتاق صبحانه را میل کرد. این رستوران در وعده‌های ناهار و شام نیز پذیرای مهمانان است و مهمانان می‌توانند به سبک سلف سرویس از خود پذیرایی کنند. در طبقه هم‌کف هتل کافی شاپ کوچک و شیکی وجود دارد که ۱۵ نفر ظرفیت دارد و تا ساعت ۱۰ شب دایر است. 

علاوه بر این‌ها مهمانانی که تمایل دارند غذای خود را در اتاقشان میل کنند، می‌توانند از خدمات روم سرویس هتل استفاده کنند. خیابان امام رضای مشهد نیز مملو از رستوران‌های متنوع است و هر مهمانی می‌تواند غذای متناسب با ذائقه خود را در حوالی هتل پیدا کند.

فاصله هتل آریو مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا بازار رضا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا باب الرضا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آسمان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش : ۱.۸ کیلومتر


هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار