gardeshban.ir

در زمان رزرو آنلاین هتل ها دقت داشته باشید که هتل مورد نظرتان انواع غذاهایی که باب میل شما است را سرو می‌کند.
کد خبر: ۵۸۹۲۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲-1402 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
۶ نکته مهم برای تغذیه در هتل


از لذت بخش‌ترین قسمت‌های سفر به طور حتم امتحان کردن غذاهای جدید و همچنین خوردن غذاهای خوشمزه است. با توجه به همین موضوع در هنگام سفر باید به بحث تغذیه در هتل و سفر توجه ویژه‌ای داشت. 

اگر می خواهید که سفر خوبی داشته باشید و بدون هیچ مشکلی به برنامه‌های تفریحی یا کاری خود بپردازید باید به سلامت خود در سفر اهمیت بیشتری دهید. 

رعایت نکات بهداشتی نیز از دیگر موارد مهم است که باید به آن توجه کرد. همچنین در زمان رزرو آنلاین هتل ها دقت داشته باشید که هتل مورد نظرتان انواع غذاهایی که باب میل شما است را سرو می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا ۶ نکته مهم درباره تغذیه صحیح در هتل را با هم بررسی کنیم.

۱) نوشیدن آب فراموش نشود

نوشیدن آب در طول سفر از موارد مهم تغذیه در هتل است که متاسفانه بسیاری از ما آن را فراموش می‌کنیم. نوشیدن مداوم آب به نشاط و شادابی شما در طول سفر کمک می‌کند. سعی کنید در هنگام اقامت در هتل برنامه‌ای برای نوشیدن آب خود تنظیم کنید و آب همیشه همراه خود داشته باشید. آب نوشیدنی همیشه در یخچال هتل موجود است و در صورت اتمام می‌توانید از مسئول هتل بخواهید که یخچال را شارژ کند.

۲) خوراکی‌های مینی‌بار

تنقلاتی مانند آجیل‌ها، شکلات و … همیشه در مینی‌بار هتل موجود هستند و به عنوان میان وعده برای تغذیه در هتل مناسب هستند. اگر در سفر همراه خود کودک دارید باید در هنگام استفاده از مینی‌بار به تاریخ انقضا خوراکی‌ها توجه داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که خوراکی‌های مینی‌بار رایگان نیستند.

۳) صبحانه مهمترین وعده غذایی تغذیه در هتل

صبحانه مهمترین وعده غذایی و از ارکان اصلی تغذیه در هتل است. این وعده معمولا در بیشتر هتل‌ها به صورت رایگان سرو می‌شود. خوردن صبحانه کامل به شما کمک می‌کند تا در طول روز انرژی کافی و لازم را برای انجام امور روزانه خود داشته باشید. تنوع و رنگ صبحانه‌های هتل به قدری زیاد است که اشتها هر کسی را باز می‌کند و برای کودکان نیز جذابیت دارد.

۴)  رستوران‌های هتل

اکثر هتل‌ها دارای یک یا چند رستوران هستند و گزینه مناسبی برای تغذیه در هتل هستند. ممکن است شما به امتحان کردن غذاهای محلی و جدید علاقه داشته باشید اما باید به ذائقه شخصی خود نیز اهمیت دهید. اگر هتل شما رستوران نداشت و یا به غذاهای رستوران علاقه‌ای نداشتید می‌توانید رستوران‌های بیرون را امتحان کنید اما قبل از انتخاب حتما درباره آن اطلاعاتی را به دست آورید.

۵) مراقب انتخاب‌های خود در کافی‌شاپ هتل باشید

کافی‌شاب نیز مانند رستوران در اکثر هتل‌ها وجود دارد و مکانی مناسب برای تغذیه در هتل به عنوان میان وعده یا عصرانه است. چای، دمنوش و قهوه گزینه‌های مناسب هستند اما اگر قصد دارید در کنار نوشیدنی خود کیک سفارش دهید به نوع کیک و تازه بودن آن توجه داشته باشید. کیک‌های خامه‌ای و میان وعده‌های چرب باعث خستگی شما می‌شوند و در نتیجه نمی توانید از سفر خود لذت ببرید.

۶) خوردن میوه فراموش نشود

نکته آخری که برای تغذیه در هتل باید به آن توجه داشت خوردن میوه است. خوردن میوه در سفر به سیستم گوارش شما کمک می‌کند و به سلامت شما در شول سفر کمک می‌کند. برخی از هتل‌ها در منوی میزبانی خود پذیرایی با میوه را دارند اما اگر این این گزینه در لیست خدمات هتل محل اقامت شما نبود بهتر است خودتان مقداری میوه تهیه کنید و در طول سفر میل کنید. خوردن سبزیجات و سالاد نیز گزینه مناسبی هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار