gardeshban.ir

هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس باتومی ورلد پالاس در مرکز شهر باتومی واقع شده است و تنها ۱۵۰ متر از ساحل دریای سیاه فاصله دارد.
کد خبر: ۵۸۶۳۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲-1402 March 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس باتومی ورلد پالاس در مرکز شهر باتومی واقع شده است و تنها ۱۵۰ متر از ساحل دریای سیاه فاصله دارد. مجسمه مدیا تنها ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد و برج الفبا نیز در ۳۰۰ متری هتل واقع شده است. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک این هتل می‌توان به تله کابین آرگو، موزه باستان‌شناسی باتومی و مجسمه علی و نینو اشاره کرد که مورد استقبال میهمانان بسیاری قرار گرفته‌ است. 

می‌توانید پارک عمومی ۶ می را در ۱.۲ کیلومتری این هتل بیابید. ایستگاه قطار باتومی ۱.۵ کیلومتر و فرودگاه باتومی در ۷ کیلومتری هتل Batumi World Palace Hotel قرار دارند. سرویس رفت و برگشت رایگان در دسترس است. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق آژانس‌های موجود در سفرمارکت اقدام کرده و با رزرو این هتل لوکس اقامت خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل باتومی ورلد پالاس

پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت بی سیم رایگان برای راحتی میهمانان در سراسر هتل باتومی ورلد پالاس در نظر گرفته شده است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. کشیدن سیگار نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا همه افراد بتوانند از هوای سالم استفاده کنند. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. 

اتاق کنفرانس و آرایشگاه نیز در هتل وجود دارد. این هتل محیطی بسیار تمیز و دلنشین دارد و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و خدمات دربان نیز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت کودک با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Batumi World Palace Hotel به زبان‌های انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ تا ۲۳:۵۹ و خروج تا ساعت ۱۲ ظهر است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل باتومی ورلد پالاس عبارتند از:
• اتاق کینگ
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین سوپریور
• سوئیت توئین جونیور
• سوئیت جونیور
• اتاق خانوادگی
این اقامتگاه دارای ۳۰ اتاق بدون آلرژی مجهز به پنجره‌های عایق صدا است. اتاق‌های زیبا و مجهز به تهویه مطبوع این هتل با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند و فضای داخلی به سبک کلاسیک را ارائه می‌دهند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار، صندوق امانات، تلفن، مینی بار و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و سشوار است. با نوشیدن یک فنجان چای که با چایساز موجود در اتاق خود تهیه کرده‌اید می‌توانید خستگی را از تن به در کنید. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را سفارش داده و در اتاق خود میل کنید. میهمانان می‌توانند از منظره دریا نیز لذت ببرند.

رستوران هتل

صبحانه هر روز صبح در رستوران سرو می‌شود. رستوران هتل Batumi World Palace Hotel با چشم اندازی پانوراما از باتومی و دریای سیاه، غذاهای اروپایی و گرجی سرو می‌کند. مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های گرجستانی نیز در بار ارائه می‌شود. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. Noiseless Harbor تنها ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد که غذاهای اروپایی، اروپای مرکزی و روسی سرو می‌کند.

فاصله هتل باتومی ورلد پالاس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۸۰۰ متر
فاصله تا تله کابین آرگو باتومی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا دولفیناریوم باتومی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی باتومی: ۲.۱ کیلومتر


هتل Batumi World Palace Hotel

هتل Batumi World Palace Hotel

هتل Batumi World Palace Hotel

هتل Batumi World Palace Hotel

هتل Batumi World Palace Hotel

هتل Batumi World Palace Hotel

هتل Batumi World Palace Hotel

هتل Batumi World Palace Hotel
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار