gardeshban.ir

بوتیک هتل گل‌بهار از محل‌های اقامت سنتی در شهر بی‌نظیر شیراز است. این هتل در بلوار سیبویه واقع‌شده و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. در این اقامتگاه ۹ واحد اقامتی وجود دارد که برای ۲۰ نفر ظرفیت فراهم‌شده است.
کد خبر: ۵۸۲۸۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲-1402 February 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
بوتیک هتل گل‌بهار از محل‌های اقامت سنتی در شهر بی‌نظیر شیراز است. این هتل در بلوار سیبویه واقع‌شده و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. در این اقامتگاه ۹ واحد اقامتی وجود دارد که برای ۲۰ نفر ظرفیت فراهم‌شده است. 

این هتل در محل قدیمی خانه تاریخی مربوط به اواخر دوره قاجار ساخته‌شده و از سال ۱۳۹۹ بعد از مرمت و بازسازی آماده ارائه خدمات به مسافران شده است. فضای این هتل بسیار دنج و همراه با سکوت است که نهایت لذت را خواهید برد. با وجود بازسازی باز هم حالت سنتی و قدیمی خانه حفظ‌شده است و در هنگام اقامت در این هتل احساس خوشایندی خواهید داشت. 

با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما خیالتان از بابت نزدیکی جاذبه‌های دیدنی راحت باشد، یکی از جاهای نزدیک حرم شاهچراغ است که فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتر دارد، سایر جاهای دیدنی مشهور نیز عبارت‌اند از بازار و حمام وکیل، آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدیه، شاهچراغ، دروازه قرآن، ارگ کریم‌خانی و باغ نارنجستان. برای دسترسی به فرودگاه بین‌المللی شیراز نیز باید مسافت ۲۰ دقیقه‌ای را طی کنید که از تاکسی‌های فرودگاه می‌توانید بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی بوتیک هتل گل‌بهار شیراز

در ورودی این هتل حیاط بسیار زیبا و کوچکی خواهید دید که این حیاط دارای حوض آبی‌رنگ، باغچه سرسبز است، سپس ساختمان قدیمی با پنجره‌های چوبی و دیوارهای آجری همراه با شیشه‌های رنگی مقابلتان خواهد بود که نشان‌دهنده تاریخ هستند. دیوارهای موجود در این اقامتگاه نقاشی‌های زیبایی دارند و در انتهای راهرو نیز حوض‌خانه کوچکی است که بسیار دنج و راحت بوده و محل زیبایی برای عکاسی است. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اشاره کرد که در محوطه هتل به صورت روباز دایر شده است. کارکنان در این مجموعه به زبان انگلیسی تسلط دارند تا با توریست‌ها ارتباط برقرار کنند. 

همچنین در بوتیک هتل گل‌بهار می‌توانید راهنمای محلی و لیدر تور برای معرفی جاهای دیدنی و گردشگری شهر شیراز کمک بگیرید. اینترنت وای فای نیز در این هتل قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه همراه داشتن حیوانات خانگی در این بوتیک هتل ممنوع است، بنابراین در هنگام تصمیم برای رزرو این هتل به این مورد توجه داشته باشید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شیراز نیز می‌توانید از گشت غیر رایگان این هتل بهره‌مند شوید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

اتاق‌های موجود در این بوتیک هتل در طبقه همکف و طبقه اول هستند که از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از حیاط را تماشا کنید. همه اتاق‌ها در این هتل اسامی خاصی دارند که عبارت‌اند از اتاق سه تخته گل شمعدانی، اتاق دو تخته دوبل گل یاس، اتاق دو تخته دوبل گل لاله عباسی، اتاق دو تخته دوبل گل نرگس، اتاق سه تخته گل ارکیده، اتاق دو تخته توئين گل نیلوفر، اتاق دو نفره VIP بهارنارنج، اتاق چهار تخته گل شاهپسند، اتاق دو تخته دوبل گل اطلسی. در اتاق VIP می‌توانید به صورت خانوادگی و گروهی اقامت داشته باشید، مزیت ویژه این اتاق ایوان وسیع و اختصاصی آن است. 

با توجه به قوانین رایج در این هتل اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، کمد لباس، کتری برقی، کاناپه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی اختصاصی به صورت فرنگی بهره‌مند شوید، برای استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی نیز باید به داخل حیاط به صورت مشترک بروید.

رستوران هتل

بوتیک هتل گل‌بهار دارای رستوران بی‌نظیری است و در این رستوران می‌توانید از غذاهای لذیذ محلی لذت ببرید. مطمئناً از طعم غذاهای شیراز نمی‌توان ساده رد شد.

فاصله بوتیک هتل گل‌بهار شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا آستان مقدس شاهچراغ: ۸۰۰ متر
فاصله تا حافظیه: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ ارم: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ دلگشا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا سعدیه: ۷.۹ کیلومتر


بوتیک هتل گل بهار شیراز

بوتیک هتل گل بهار شیراز

بوتیک هتل گل بهار شیراز

بوتیک هتل گل بهار شیراز

بوتیک هتل گل بهار شیراز

بوتیک هتل گل بهار شیراز

بوتیک هتل گل بهار شیراز

بوتیک هتل گل بهار شیراز
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار