gardeshban.ir

هتل نوین پلاس یکی از هتل‌های تازه تاسیس، شیک و ۵ ستاره در مشهد است که در خیابان مجیدیه واقع شده و در سال ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۸۲۰۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲-1402 February 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل نوین پلاس یکی از هتل‌های تازه تاسیس، شیک و ۵ ستاره در مشهد است که در خیابان مجیدیه واقع شده و در سال ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این هتل با ارائه امکانات رفاهی عالی و نزدیک بودن به برخی از جاذبه‌های گردشگری این شهر مقدس از جمله باغ گل‌ها، طرقبه، شاندیز، سرزمین موج‌های آبی، پارک جنگلی وکیل آباد و بوستان مینیاتوری مشهد تواسته در مدت زمان کوتاهی مورد استقبال میهمانان و زائران بسیاری قرار گیرد. 

چون این هتل در ۲۵ کیلومتری حرم امام رضا (ع) قرار گرفته، اقامت در آن برای افرادی توصیه می‌شود که قصدشان از سفر به مشهد بیشتر گشت و گذار و تفریح است. 

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ۲۸ کیلومتری هتل Novin Plus Hotel Mashhad قرار دارد. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو این هتل مجلل و لوکس اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل نوین پلاس مشهد

این هتل دارای ۷ طبقه و ۱۰۳ اتاق شیک است. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین در این هتل برای میهمانانی که از نظر جسمی ناتوان هستند خدماتی مانند ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی داشته باشند. پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. 

کسانی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. این پارکینگ ظرفیت ۴۰۰ خودرو را دارد. اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها وجود دارد. هتل نوین پلاس مشهد دارای آتلیه، کافی‌نت، آرایشگاه، کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه سنتی و نماز خانه است. علاقمندان به مطالعه می‌توانند اوقات فراغت خود را در کتابخانه هتل سپری کنند. 

توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل ممنوع است. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان تور هتل درخواست کمک کنید. تاکسی سرویس و سرویس حرم نیز در این هتل وجود دارد. همچنین در این هتل برای راحتی میهمانان ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت با هزینه اضافی ارائه می‌شود. در هتل نوین پلاس برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار، سیستم اعلام و اطفا حریق تعبیه شده است. 

به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای قیمتی خود را در صندوق امانات موجود در اتاق خود قرار داده و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. هتل Novin Plus Hotel Mashhad دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری روزانه در آن انجام می‌شود. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به اتاق چمدان، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. اقامت کودکان زیر دو سال در این هتل رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال هزینه اقامت به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل نوین پلاس مشهد دارای انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، سوئیت دو خوابه برای چهار نفر، سوئیت رویال دو نفره، سوئیت دو خوابه رویال، سوئیت چهار نفره رویال و اتاق کانکت چهار نفره است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. 

از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، وای فای رایگان، کمد لباس، دراور، میز تحریر و چای‌ساز اشاره کرد. برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان در اتاق‌های هتل حمام، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی تعبیه شده است. آب معدنی رایگان به صورت روزانه شارژ می‌شود. مینی‌بار با هزینه اضافی در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل

هتل نوین پلاس مشهد دارای یک رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر است که با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

فاصله هتل نوین پلاس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا بوستان مینیاتوری مشهد: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا کیان سنتر۲: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج‌های آبی: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله تا طرقبه: ۱۵ کیلومتر


هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار