gardeshban.ir

هتل سه ستاره پروومایسکایا فقط ۵ دقیقه پیاده تا پارک Izmaylovsky در قسمت شرقی مسکو و ۳ دقیقه پیاده تا مرکز Pirogov فاصله دارد.
کد خبر: ۵۷۸۷۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهر مسکو میزبان چندین میراث جهانی یونسکو است و به دلیل نمایش معماری روسی، به ویژه میدان سرخ تاریخی و ساختمان‌هایی مانند کلیسای جامع سنت باسیل و کرملین مسکو، که دومی به عنوان مقر قدرت عمل می‌کند، به خوبی شناخته شده است. هتل سه ستاره پروومایسکایا فقط ۵ دقیقه پیاده تا پارک Izmaylovsky در قسمت شرقی مسکو و ۳ دقیقه پیاده تا مرکز Pirogov فاصله دارد. 

این هتل در منطقه‌ای آرام و نه چندان دور از مرکز شهر و در منطقه‌ای تمیز از نظر محیط زیست واقع شده است. هتل نزدیک مرکز پزشکی پیروگوف است. با رفتن به کاخ کرملین واقع در ۱۲.۵ کیلومتری هتل، دانش فرهنگی به دست خواهید آورید، جایی که می‌توانید آثار معروف هنرمندان محلی را ببینید. 

در GUM واقع در ۱۲.۲ کیلومتری هتل، می‌توانید فرهنگ محلی را از طریق معماری تجربه کنید. یک مکان محبوب در مسکو استادیوم لوکوموتیو است که تقریبا ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. کلیسای سنت نیکلاس در نزدیکی این هتل قرار دارد. ایستگاه متروی پروومایسکایا ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. 

ایستگاه‌های قطار Kursky، Kazanskiy، Yaroslavskiy و Leningradskiy در ۱۵ کیلومتری هتل و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه شرمتیوو است که از هتل ۴۱ کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی تقریبا ۴۴ دقیقه راه خواهید داشت. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به مسکو را داشته باشید، هتل Pervomayskaya Hotel Moscow با ارائه امکانات رفاهی خوب، موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل پروومایسکایا مسکو

میهمانان در این هتل از مزایای رایگان مانند WiFi و میز پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند خواهند شد. این هتل مقرون به صرفه دارای خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و خدمات امنیتی ۲۴ ساعته است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. 

برای سرگرمی فرزندان دلبند شما زمین بازی در نظر گرفته شده است. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. سیستم اعلام و اطفا حریق برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار تعبیه شده است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. 

هتل پروومایسکایا مسکو دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. کارکنان با تجربه هتل Pervomayskaya Hotel Moscow به زبان‌های انگلیسی و فارسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل پروومایسکایا مسکو عبارتند از:

• اتاق توئین استاندارد
• سوئیت
• اتاق توئین اقتصادی
• اتاق خانوادگی استاندارد
• اتاق خانوادگی اکونومی
• اتاق اکونومی سینگل
• توئین پلاس اکونومی

هتل Pervomayskaya Hotel Moscow دارای ۹۰ اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین اتو و میز اتو است. اتاق‌های روشن و کلاسیک این هتل با رنگ‌های گرم داخلی تزئین شده‌اند. همه اتاق‌ها مبل، میز تحریر و پنجره‌های عایق صدا نیز دارند. حمام‌ها دارای وان، سرویس بهداشتی مجزا و دوش به همراه حوله هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها امکان‌پذیر است.

رستوران هتل

کافه هتل Pervomayskaya Hotel Moscow که در لابی واقع شده است، غذاهای روسی و اروپایی سرو می‌کند و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. چایهونا شماره ۱ غذاهای اروپایی، تلفیقی و ازبکی را در مجاورت هتل سرو می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

فاصله هتل پروومایسکایا مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا سالن کنسرت Izmaylovo: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی کاریبیا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی Losiny Ostrov: ۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع یلوخوو: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا صومعه آندرونیکوف: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کرملین: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مقبره لنین: ۱۳ کیلومتر


هتل Pervomayskaya Hotel Moscow

هتل Pervomayskaya Hotel Moscow

هتل Pervomayskaya Hotel Moscow

هتل Pervomayskaya Hotel Moscow

هتل Pervomayskaya Hotel Moscow

هتل Pervomayskaya Hotel Moscow

هتل Pervomayskaya Hotel Moscow

هتل Pervomayskaya Hotel Moscow

هتل Pervomayskaya Hotel Moscow
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار