gardeshban.ir

معرفی/
هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس دیاموند پرمیوم هتل اند اسپا آنتالیا واقع در ماناوگات، در منطقه سرگرمی و در کنار آب قرار دارد.
کد خبر: ۵۷۹۲۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس دیاموند پرمیوم هتل اند اسپا آنتالیا واقع در ماناوگات، در منطقه سرگرمی و در کنار آب قرار دارد. Side Agora و Temple of Tyche از نقاط دیدنی محلی هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از مرکز خرید نوا و مرکز خرید سورال دیدن کنند. 

از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به معبد آپولو، دروازه هادریانوس و باغ وحش آنتالیا اشاره کرد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. فرودگاه آنتالیا ۱۹.۷ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. 

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی پرمیوم هتل اند اسپا آنتالیا

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان به همراه کتابخانه در دسترس است. اگر در حال رانندگی به این هتل هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مدیریت هتل برای راحتی میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌دهد تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را تجربه کنند. پیشنهاد می‌شود که حتما در هر یک از ۳ رستوران موجود در محل که غذاهای ترکی دارند، از یک وعده غذایی لذت ببرید. 

دو استخر سرپوشیده، سه استخر روباز، استخر کودکان، سونا، حمام ترکی و سرسره آبی از امکانات این هتل به شمار می‌آیند. برای علاقمندان به ورزش یک مرکز تناسب اندام در نظر گرفته شده است. 

کلاس‌های ایروبیک در باشگاه ارائه می‌شود. نمایشگاه، آمفی تئاتر، موسیقی زنده در شب و اسلاید آب، تنیس روی میز، بیلیارد ژیمناستیک و ورزش‌های آبی از روش‌های پر کردن اوقات فراغت به شمار می‌آیند. این هتل همچنین دارای کافه، زمین بازی و اتاق بازی است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. 

این استراحتگاه با ساحل خصوصی و والیبال ساحلی مکانی عالی برای آفتاب گرفتن است. قبل از رزرو هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. برای گشت و گذار در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. 

پرمیوم هتل اند اسپا آنتالیا دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند، فکس، فتوکپی، دربان، انبار چمدان، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های روسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، اوکراینی، آلمانی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya عبارتند از:

• اتاق‌های استاندارد
• اتاق‌های خانواده
• اتاق‌های معلولین و افراد کم توان
• اتاق‌های جونیور

همه ۳۲۴ اتاق دارای امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع، و همچنین نکات متفکرانه‌ای مانند وای فای رایگان و گاوصندوق هستند. امکانات اضافی در همه اتاق‌ها عبارتند از: حمام مشترک با سینک داخل اتاق، دوش، سشوار، تلویزیون‌های ال سی دی ۲۸ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن، تختخواب، تخت نوزاد و قهوه ساز/چای ساز. برخی از اتاق‌ها محوطه جداگانه برای نشستن دارند و برخی نیز نما به سوی باغ یا کوهستان دارند.

رستوران هتل

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya دو رستوران اصلی همراه با بوفه و یک رستوران میان وعده و غذاهای خوشمزه از سرآشپزهای حرفه‌ای دنیا دارد، که تنوع رنگ و مزه آن شامل غذاهای عثمانی، ایتالیایی باربیکیو، غذای رژیمی تا نوشیدنی‌های مختلف و دسرها است. صبحانه رایگان نیز به اقامت بیشتر شما کمک می‌کند.

فاصله پرمیوم هتل اند اسپا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدن نزدیک

فاصله تا موزه باستان شناسی آنتالیا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش آنتالیا: ۹.۲ کیلومتر


هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya

هتل Diamond Premium Hotel & Spa Antalya
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار