gardeshban.ir

هتل سه ستاره ایبیس بانکوک سوخومویت ۴ در منطقه‌ای پرجنب‌ و جوش که توسط رستوران‌ها و تفریحات شبانه احاطه شده است، واقع شده است.
کد خبر: ۵۸۷۹۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲-1402 April 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سه ستاره ایبیس بانکوک سوخومویت ۴ در منطقه‌ای پرجنب‌ و جوش که توسط رستوران‌ها و تفریحات شبانه احاطه شده است، واقع شده است و در فاصله کوتاهی از ایستگاه BTS Nana قرار دارد تا شما را به بهترین مراکز خرید بانکوک و مکان‌های فرهنگی متصل کند. در قلب سوخومویت، میهمانان به مراکز خرید بسیاری از جمله سنترال ورلد، سفارت مرکزی و ترمینال ۲۱ نزدیک هستند. 

پارک آرام بنژاکیتی در نزدیکی هتل قرار دارد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به موزه ملی بانکوک، کاخ بزرگ تایلند و پارک لومپینی اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دون موئنگ است که ۲۰ کیلومتر تا هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید به آژانس‌های مستقر در سفر مارکت مراجعه کنید.

امکانات کلی هتل ایبیس بانکوک سوخومویت ۴

این هتل با پذیرش ۲۴ ساعته خدمات فکس و فتوکپی ارائه می‌دهد. خدمات کرایه اتومبیل نیز می‌تواند ترتیب داده شود. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. وای فای رایگان در سراسر هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel در دسترس است. 

هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. 

همچنین برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. از مزایای اقامت در این هتل این است که هیچ مانعی برای آوردن حیوانات خانگی خود به داخل هتل ندارید. 

کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای کارکنان و سایر مسافران ایجاد نشود. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. 

پرسنل مجرب و کارآزموده هتل ایبیس بانکوک سوخومویت ۴ به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. 

علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. تخت نوزاد نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کودکان بالای ۱۲ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel عبارتند از:

• اتاق کوئین سوپریور
• اتاق توئین سوپریور

اتاق‌های این هتل همه امکاناتی را که برای اقامتی دلپذیر نیاز است در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. دکوراسیون مدرن و کف‌پوش‌های چوبی در تمام اتاق‌های هتل ایبیس بانکوک سوخومویت ۴ وجود دارد. هر اتاق مجهز به گاوصندوق شخصی و به حمام اختصاصی با دوش آب گرم مجهز شده است. وای فای رایگان، تلفن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای در اتاق‌ها وجود دارد. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از چای‌ساز و قهوه‌ساز موجود در اتاق‌ خود استفاده کنید. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به داشتن جا لباسی و آباژور اشاره کرد.

رستوران هتل

رستوران Taste بوفه صبحانه را با غذاهای محلی و بین المللی سرو می‌کند. تنقلات سبک و نوشیدنی‌های تازه را می‌توانید در بار میل کنید. در هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل ایبیس بانکوک سوخومویت ۴ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک لومپینی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای زمرد: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه سیام: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی بانکوک: ۹.۷ کیلومتر


هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel

هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel

هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel

هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel

هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel

هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel

هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel

هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel

هتل Ibis Bangkok Sukhumvit 4 Hotel
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار