gardeshban.ir

معرفی/
هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس گرند پالازو پاتایا حدود ۱۵ دقیقه پیاده از ساحل فاصله دارد. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و نزدیک به رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و گزینه‌های تفریحات متنوع قرار دارد.
کد خبر: ۵۹۲۸۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس گرند پالازو پاتایا حدود ۱۵ دقیقه پیاده از ساحل فاصله دارد. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و نزدیک به رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و گزینه‌های تفریحات متنوع قرار دارد. هتل تنها ۳۵۰ متر از مجتمع تجاری مرکزی مارینا فاصله دارد. 

خیابان معروف پاتایا واکینگ استریت که به خاطر تفریحات شبانه پر جنب و جوشش معروف است، حدود ۱۵ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. پاتایا تقریبا ۲ ساعت با ماشین از بانکوک فاصله دارد. 

پارک آبی پاتایا، پارک مینی سیام و آکواریوم جهان زیر آب پاتایا از جاهای دیدنی نزدیک این هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. فرودگاه بین المللی U-Tapao–Rayong در ۴۴ کیلومتری هتل واقع شده است. 

برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک بگیرید. چه برای تجارت سفر کنید و چه با تمام اعضای خانواده در حال کاوش در جاذبه‌های شهر پاتایا هستید، هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya در قلب منطقه سرگرمی بهترین‌های پاتایا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

امکانات کلی هتل گرند پالازو پاتایا

این هتل دارای یک پارکینگ زیرزمین برای ۱۵۰ وسیله نقلیه، یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، نگهبانی و یک باغ است. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل گرند پالازو پاتایا در دسترس است. همچنین اتاق‌های جلسه برای پذیرایی از ۱۵۰۰ میهمان و اتاق‌های سمینار کوچکتر وجود دارد. برای کسانی که می‌خواهند تناسب اندام خود را در طول سفر حفظ کنند، یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و یک استخر بزرگ روباز وجود دارد. 

برای کودکان نیز استخر کودک تعبیه شده است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که از نظر جسمانی ناتوان هستند، خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. 

از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. همچنین برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید گلف بازی کنید یا پیاده‌روی کنید. کارکنان هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya به زبان‌های انگلیسی، کره‌ای، چینی و تایلندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل گرند پالازو پاتایا عبارتند از:

• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین لوکس
• سوئیت جونیور
• اتاق‌های خانوادگی

۲۸۷ اتاق و سوئیت مجلل هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya دارای امکانات رفاهی و راحتی برای اقامت مجلل در نزدیکی مرکز خرید مرکزی مارینا، از جمله اقامتگاه‌های بزرگ با بالکن و چشم‌اندازی بی‌سابقه از خلیج پاتایا است. اتاق‌ها با سلیقه تزئین شده‌اند و منظره‌ای از دریا، شهر یا استخر دارند. اتاق‌هایی که با رنگ‌های گرم و نور ملایم تزئین شده‌اند، دارای بالکن بزرگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلویزیون LED ماهواره‌ای و یخچال هستند. وای فای رایگان در همه اتاق‌ها ارائه می‌شود. امکانات رایگان چای و قهوه و همچنین کتری برقی و دمپایی نیز ارائه شده است. حمام خصوصی شامل مسواک و خمیر دندان، دوش، لوازم حمام و سشوار است. یک وان حمام جداگانه نیز در اتاق‌های انتخابی موجود است.

رستوران هتل

رستوران رویال کیچن غذاهای کانتونی، دیم سام و همچنین غذاهای فیوژن تایلندی سرو می‌کند. برای نوشیدنی‌های با طراوت با موسیقی سبک در پس‌زمینه می‌توانید به بار هتل مراجعه کنید. هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya با مجموعه‌ای از امکانات برای پذیرایی از گروه‌ها و میهمانان تجاری، فضای مناسبی برای ملاقات در مرکز شهر پاتایا است.

فاصله هتل گرند پالازو پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک مینی سیام: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک یخ جادویی سیام: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۷.۲ کیلومتر


هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya

هتل Grand Palazzo Hotel Pattaya
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار