gardeshban.ir

معرفی/
هتل وونی پالاس گیرنه یکی از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره قبرس شمالی است که در امتداد دریای زیبای مدیترانه واقع شده است.
کد خبر: ۵۸۹۵۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲-1402 April 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل وونی پالاس گیرنه یکی از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره قبرس شمالی است که در امتداد دریای زیبای مدیترانه واقع شده است. این هتل که همانند سلبریتی با تک تک مهمانانش برخورد می‌کند و خدمات و امکاناتی در سطح جهانی برای اقامت آن‌ها فراهم کرده است، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که گردشگران و خریداران بلیط هواپیما گیرنه می‌توانند به عنوان گزینه اقامتی خود داشته باشند. 

این هتل دارای ساحل اختصاصی است و از جاذبه‌های دیدنی گیرنه مثل قلعه گیرنه، موزه آیکون، صومعه بلاپایس و پارک کارشی یاکا بین ۱ تا ۵ کیلومتر فاصله دارد. اگر می‌خواهید در یکی از هتل‌های باصفا و زیبای قبرس اقامت کنید، بدون شک هتل وونی پالاس اقامتی رویایی را برای شما رقم می‌زند.

امکانات و خدمات عمومی هتل وونی پالاس گیرنه

این هتل سابقه درخشانی در طول فعالیت طولانی خود در عرصه گردشگری داشته است و از جهات مختلف مثل رفتار حرفه‌ای کارکنان، امکانات متعدد، سطح خدمات و همچنین موقعیت مکانی حداکثر رضایت‌مندی مهمانان خود را جلب کرده است. هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia دارای ۲ استخر شنا، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، باشگاه مجهز، ۲ رستوران و مرکز اسپا است. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل در فاصله ۲۷ کیلومتری قرار دارد ولی هتل با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی نگرانی دسترسی به آن را به حداقل رسانده است. مهمانان می‌توانند برای گشت و گذار در اطراف شهر هم از خدمات کرایه خودرو هتل استفاده کنند و به راحتی به نقاط مختلف شهر بروند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

این هتل لوکس دارای ۲۵۶ واحد اقامتی است که در قالب اتاق‌های استاندارد، پرمیوم، خانواده و سوئیت‌های پرمیوم ارائه می‌شوند. اتاق‌های هتل به شکل مجللی دکور شده‌اند و رنگ‌های گرم در متریال‌های آن‌ها به کار رفته است. در این اتاق‌ها امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، چای‌ساز، مینی‌بار، کمد، میز، یخچال، تلفن و صندوق امانت قرار داده شده و به قدری در دکوراسیون آن به جزئیات پرداخته شده که مهمانان حس حضور در خانه‌های خود را دارند. اتاق‌های هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia دارای بالکن اختصاصی هستند و از آن‌جا می‌توان نظاره‌گر منظره‌های زیبای دریا بود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

مهمانان با اقامت در هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia می‌توانند خستگی خود را در مرکز اسپای هتل که دارای اتاق بخار، جکوزی، خدمات ماساژ و سونا است، از تن بیرون کنند. این هتل دارای ۲ استخر سرپوشیده و روباز است و کودکان نیز می‌توانند در استخر مخصوص خود شنا کنند. در محوطه هتل تجهیزات و زمین بازی برای کودکان وجود دارد و در روزهای بارانی و یا شب‌ها هم امکان بازی در فضای بازی سرپوشیده فراهم شده است. ضمنا خدمات نگهداری از کودک نیز در این هتل ارائه می‌شود. هتل دارای اتاق‌ها جلسه با ظرفیت‌های مختلف و همچنین سالن‌های باشکوهی است که مهمانان می‌توانند مراسم‌ها و جشن‌های خاص خود را در آن‌جا برگزار کنند. اتاق بازی، میز بیلیارد، اجرای موسیقی زنده، خدمات تور، اتاق چمدان، فروشگاه کوچک و دستگاه خودپرداز از دیگر امکانات و خدمات هتل وونی پالاس گیرنه هستند.

رستوران هتل

هتل وونی پالاس دارای ۲ رستوران است که رستوران اصلی آن به سبک سلف سرویس از مهمانان پذیرایی می‌کند و فضای بزرگ‌تری دارد. مهمانان می‌توانند صبحانه‌های خود را با مراجعه به این رستوران و انتخاب از غذاهای متنوع بوفه آن میل کنند. این رستوران در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است و انواع غذاهای محلی، ترکی و بین‌المللی در آن پیدا می‌شوند. رستوران دیگر هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia که ظرفیت ۳۲ نفری دارد، با غذاهای اروپایی از مهمانان پذیرایی می‌کند و برای صرف غذا در آن باید از قبل رزرو کرد. این رستوران در طول هفته همواره باز است.

فاصله هتل وونی پالاس گیرنه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل بلا مارینا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه گیرنه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آیکون: ۲ کیلومتر
فاصله تا صومعه بلاپایس: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه بوفاونتو: ۹ کیلومتر


هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus

هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia Cyprus
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار