gardeshban.ir

هتل ۴ ستاره لندن باتومی که ۱۶ دقیقه پیاده تا مجسمه علی و نینو فاصله دارد، خدمات ترانسفر فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. این هتل در فاصله کوتاهی از میدان اروپا قرار دارد.
کد خبر: ۵۸۹۶۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲-1402 April 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۴ ستاره لندن باتومی که ۱۶ دقیقه پیاده تا مجسمه علی و نینو فاصله دارد، خدمات ترانسفر فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. این هتل در فاصله کوتاهی از میدان اروپا قرار دارد. 

پارک موضوعی دلفیناریوم در ۲.۱ کیلومتری این هتل واقع شده است. از مرکز شهر حدود ۵ دقیقه پیاده راه است. این هتل باتومی حدود ۱۶ دقیقه پیاده از ساحل ایوریا فاصله دارد. با ۵ دقیقه پیاده روی، میهمانان ایستگاه تله کابین باتومی را پیدا خواهند کرد. 

قلعه پترا، پارک معجزه، مسجد باتومی، کلیسای جامع مادر مقدس و موزه باستان شناسی باتومی از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. برج الفبایی به ارتفاع ۱۳۰متر که با خط گرجی تزئین شده است و دارای یک سکوی دیدبانی در کنار دریا است، از دیگر جاهای دیدنی نزدیک هتل به شمار می‌آید. منطقه قدیمی شهر مملو از ساختمان‌های بازسازی‌شده قرن نوزدهمی است. 

در شمال شهر، باغ گیاه شناسی باتومی، گیاهانی از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که ۶ کیلومتر تا هتل Hotel London Batumi فاصله دارد. از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به داشتن قیمت مناسب، موقعیت مکانی عالی و پاکیزگی آن اشاره کرد. بلیط هواپیما را می‌توانید به آسانی از طریق آژانس‌های حاضر در سفرمارکت تهیه کنید.

امکانات کلی هتل لندن باتومی

اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای راحتی میهمانان در این هتل تعبیه شده است. قبل از رزرو هتل توجه کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Hotel London Batumi ممنوع است. 

استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. کارکنان در پذیرش ۲۴ ساعته به زبان های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. تخت اضافی برای کودکان زیر ۶ سال به صورت رایگان و برای کودکان ۷ سال به بالا با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. 

این هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که این هتل فاقد آسانسور است بنابراین برای افرادی که دارای مشکلات مفصلی و ناتوانی‌های جسمانی هستند گزینه مناسبی نخواهد بود. تحویل اتاق از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل لندن باتومی عبارتند از:

• اتاق دبل سوپریور
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین سوپریور
• سوئیت با چشم‌انداز شهر
• اتاق‌های خانوادگی

اتاق‌های دنج هتل Hotel London Batumi دارای تهویه مطبوع، بالکن و قسمت نشیمن، پنجره‌های عایق صدا و مبله هستند. همچنین یک یخچال مینی بار و دستگاه قهوه/چای ساز و کارت کلید الکترونیکی در اتاق‌ها ارائه می شود. حمام ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی مجزا و دوش به همراه سشوار و حوله هستند. وای فای رایگان در همه اتاق‌ها در دسترس است. همچنین در هر اتاق دارای کمد لباس و تلویزیون صفحه تخت وجود دارد. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل

صبح‌ها صبحانه قاره‌ای، کامل انگلیسی یا ایرلندی سرو می‌شود. هنگام اقامت در هتل لندن باتومی، میهمانان می‌توانند از میان گزینه‌های ناهار خوری اطراف، مانند ورودی ۴۰۰ متری هتل، یا La Brioche که در نزدیکی هتل قرار دارد یکی را انتخاب کنند. همچنین میهمانان گرامی می‌توانند در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه از خود پذیرایی کنند.

فاصله هتل لندن باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان اروپا: ۵۵۰ متر
فاصله تا فواره نپتون: ۶۰۰ متر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی باتومی: ۱ کیلومتر
فاصله تا تله‌ کابین آرگو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک باتومی: ۳.۴ کیلومتر


هتل Hotel London Batumi

هتل Hotel London Batumi

هتل Hotel London Batumi

هتل Hotel London Batumi

هتل Hotel London Batumi

هتل Hotel London Batumi

هتل Hotel London Batumi

هتل Hotel London Batumi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار