gardeshban.ir

معرفی/
کراون پلازا آنتالیا که در امتداد ساحل معروف کنیالتی قرار دارد، اقامتگاه‌های ۵ ستاره مجلل و چشم‌اندازهای باز از دریای مدیترانه را ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۵۹۷۱۳
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کرون پلازا آنتالیا هتلی ۵ ستاره در شهر آنتالیا است. کراون پلازا آنتالیا که در امتداد ساحل معروف کنیالتی قرار دارد، اقامتگاه‌های ۵ ستاره مجلل و چشم‌اندازهای باز از دریای مدیترانه را ارائه می‌دهد. 

این هتل که در سال ۲۰۲۰ بازسازی شده است، دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، اسپای وسیع و وای‌فای رایگان است. آنتالیا یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای گردشگری کشور ترکیه است. آنتالیا در جنوب ترکیه و دریای مدیترانه قرار گرفته است. 

شهر آنتالیا به سبب تاریخ کهنش دارای یک بافت سنتی و تاریخی است که به نوعی قلب شهر مدرن کنونی به شمار می‌رود. هتل‌های آنتالیا تنها محل اقامت برای گردشگران نیستند. هتل‌های این منطقه گردشگرپذیر ترکیه یا در کنار ساحل قرار گرفته‌اند یا برای خود دارای پارک آبی و استخرهای متعدد روباز هستند. 

این هتل‌ها به‌گونه‌ای هستند که همه نیازهای شما به عنوان مهمان را برآورده کنند. اگر تا بدین لحظه نسبت به رزرو اینترنتی بلیط هواپیما رزرو اتاق در هتل Crowne Plaza Antalya شک داشتید، امکانات فوق‌العاده آن سبب از بین رفتن این دودلی خواهد شد.

از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز و قهوه‌ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد. در هتل کرون پلازا آنتالیا، حمل‌ونقل فرودگاه با هزینه‌ اضافی نیز صورت می‌گیرد. فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل ۱۶ کیلومتر است.

امکانات کلی هتل کرون پلازا آنتالیا

امروزه همه افراد نیاز مبرم به اینترنت را در لحظه به لحظه زندگی خود حس می‌کنند. به همین خاطر، اینترنت بی‌سیم رایگان با سرعت بالا در تمام بخش‌های هتل قابل استفاده است. پارکینگ رایگان جزو دیگر خدمات ارزشمند هتل است که نیازمند پرداخت هزینه نیست. 

اگر وسیله نقلیه شخصی نداشته باشید، می‌توانید یکی از خودروهای موجود در هتل را کرایه کنید و در صورت عدم استفاده از آن در ساعات مختلف با خیالی آسوده در پارکینگ امن هتل Crowne Plaza Antalya پارک کنید. 

امنیت هتل Crowne Plaza Antalya از جمله خدمات مهم آن محسوب می‌شود. وجود کپسول‌های آتش‌نشانی و هشدار دود در قسمت‌های مختلف اقامتگاه، نصب شدن دوربین‌های مداربسته متعدد در بخش‌های خارجی و عمومی داخل هتل، مجهز بودن درب‌ها به کلید کارتی، نگهبانی ۲۴ ساعته و نیز صندوق امانت، همگی در کنار هم سبب بالا بردن امنیت و آسایش مهمانان شده‌اند. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است.

انواع ماساژها، اتاق بخار، سالن زیبایی با انواع درمان‌های پوستی، مرکز اسپا، سونا و جکوزی در این هتل وجود دارد. اگر سفر به شهر آنتالیا برای شما یک سفر کاری است، می‎‌توانید از دستگاه فتوکپی و فکس در داخل هتل وجود دارد استفاده کنید. حتی اگر مایل باشید، با پرداخت هزینه‌ای اضافی از اتاق ملاقات هتل که مخصوص دیدارهای کاری است، بهره ببرید. 

از امکانات بیرون می‌توان به مبلمان در فضای باز، کنار ساحل، تراس آفتاب‌گیر و امکانات باربیکیو البته با پرداخت هزینه اضافی اشاره کرد. با وجود آسانسور، تردد در این هتل آسان می‌شود. مهمانانی که دارای نقص و محدودیت جسمانی هستند، هیچ نگرانی‌ای بابت دسترسی نداشته باشند. علاوه بر آسانسور که امکان تردد در هتل را آسان کرده است و توالت‌ها که به ریل‌های دستگیره‌ای مجهز هستند، حمام‌های این مجموعه نیز دارای سیم اضطراری در حمام، سینک حمام پایین و قابل دسترسی با ویلچر هستند. برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید از موسیقی زنده، ساحل دریا، سرگرمی عصرانه، تنیس روی میز و بیلیارد لذت ببرید.

همچنین زمین بازی مخصوص بچه‌ها در هتل وجود دارد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل ببرید. اگر می‌خواهید بلیت برای بهترین سرگرمی‌های شهر داشته باشید، می‌توانید از خدمات بلیت هتل و تورها کمک بگیرید. کارکنان مجرب و بااخلاق هتل Crowne Plaza Antalya به زبان‌های انگلیسی، روسی، عربی، آلمانی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. 

هیچ شرط سنی برای ورود وجود ندارد و کودکان بالای ۱۲ سال در این هتل بزرگسال محسوب می‌شوند. برای کودکان زیر ۲ سال تخت درخواستی به‌صورت رایگان داده می‌شود اما برای کودکان ۳ تا ۱۱ سال تخت درخواستی با پرداخت هزینه در اختیار قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق‌های تک‌نفره، دونفره و اتاق‌های خانوادگی با منظره‌های رو به دریا، شهر و کوهستان.

در اتاق‌ها، مهمانان می‌توانند از تلویزیون صفحه تخت تعاملی لذت ببرند یا از بالکن منظره دریا را تحسین کنند. در برخی از اتاق‌های مجلل کرون پلازا، فضای نشیمن و حمام آبگرم وجود دارد. با داشتن امکانات مختلف از جمله تلویزیون ال‌ای‌دی به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای در اتاق‌ها که بتوان در سفر هم برنامه‌های موردعلاقه را تماشا کرد، بر ارزش خود افزوده است. علاوه‌برآن، امکانات دیگری هم در اتاق‌ها وجود دارد. 

سیستم تهویه مطبوع، چای و قهوه‌ساز، جالباسی، تلفن و نیز میز مخصوص کار و مطالعه جزو آن خدمات به شمار می‌روند. لازم به ذکر است، نظافت روزانه اتاق‌ها توسط کارکنان انجام می‌گیرد. همه‌ی اتاق‌ها به اتو و میز مخصوص اتو مجهز شده‌اند. بدون شک این اتاق‌ها آرامش کامل در شب را به مهمانان هدیه می‌دهند. حمام اختصاصی با دوش نیز جزو امکانات ممتاز محسوب می‌شود. 

در کنار آن، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، دوش، سشوار، حوله، دمپایی و دستمال توالت هم به مهمانان ارائه می‌شود. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Crowne Plaza Antalya مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به‌دوراز سایر مسافران بروند. هرکدام از موارد گفته شده می‌توانند دلایلی مناسب برای خرید بلیت هواپیما آنتالیا و رزرو اتاق در هتل کرون پلازا آنتالیا باشند.

امکانات تفریحی هتل

این هتل سلامت و رفاه مهمانان را در اولویت قرار داده است. مرکز تناسب اندام پیشرفته دارای تجهیزات قلبی عروقی و وزنه است. مرکز اسپا زئوس دارای سونا فنلاندی، حمام ترکی و روسی است. اگر به تناسب اندام خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستید، در ساعات مختلف می‌توانید از باشگاه ورزشی موجود در داخل هتل نیز استفاده کنید. از ماساژ کامل بدن از جمله ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ پا، ماساژ گردن و ماساژ پشت لذت ببرید. 

از خدمات زیبایی مثل مدل مو، رنگ کردن مو، اصلاح مو، درمان‌های مو، درمان‌های صورت و خدمات آرایش استفاده کنید. خدمات ماساژ و جکوزی نیاز به پرداخت هزینه است. هتل کرون پلازا آنتالیا هم استخر روباز و هم سرپوشیده با صندلی‌های ساحلی و آفتاب‌گیر مجهز به حوله و بار دارد که قابل استفاده برای تمام سنین است. همچنین در کنار آن، استخر مخصوص کودکان هم دارد.

رستوران هتل

در هتل کرون پلازا آنتالیا انواع میوه‌ها و وعده‌های غذایی بچه‌ها با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. منوهای رژیم غذایی ویژه (در صورت درخواست)، صبحانه در اتاق، بار و مینی بار از دیگر امکانات رستوران هتل است.

فاصله هتل کرون پلازا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کنیالتی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۵ کیلومتر
فاصله تا مناره فلوت دار: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۷ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۸ کیلومتر

هتل Crowne Plaza Antalya

هتل Crowne Plaza Antalya

هتل Crowne Plaza Antalya

هتل Crowne Plaza Antalya

هتل Crowne Plaza Antalya

هتل Crowne Plaza Antalya

هتل Crowne Plaza Antalya

هتل Crowne Plaza Antalya
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار