gardeshban.ir

در این مطلب به معرفی بهترین هتل های وان در نزدیکی مراکز خرید همچون هتل فوات وان می‌پردازیم.
کد خبر: ۵۹۸۴۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
بهترین هتل های وان در نزدیکی مراکز خرید


ترکیه یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان برای سفرهای خارجی است. شهرهای مختلف ترکیه سالیانه میزبان صدها مسافر ایرانی بوده و از مقرون‌به‌صرفه‌ترین این شهرها، می‌توان به وان اشاره کرد. این شهر مراکز خرید متعدد و مختلفی دارد و بسیاری از مسافران برای گشت‌وگذار در همین مراکز تجاری به شهر وان سفر می‌کنند. در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های وان در نزدیکی مراکز خرید همچون هتل فوات وان می‌پردازیم.

هتل الیت ورلد وان

هتل الیت ورلد یکی از هتل‌های مجلل و باشکوه شهر وان ترکیه بوده که از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که دوست دارند محل اقامتشان به مراکز خرید نزدیک باشد. این هتل پنج‌ستاره تنها چند قدم با مراکز خرید مهمی همچون فروشگاه کیلر، مرکز خرید استار پیازا، مرکز خرید تورکو ای وی ام و… فاصله دارد.

در طراحی معماری داخلی و خارجی هتل از سبک معماری نئوکلاسیک استفاده شده و همین مورد موجب تبدیل‌شدن آن به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های وان شده است. قوانین هتل‌های وان کمی با قوانین هتل‌های کشورمان ایران متفاوت است؛ می‌توانید اتاق خود را از ساعت ۱۴ تا نیمه‌شب به‌وقت محلی وان تحویل بگیرید؛ همچنین زمان تخلیه اتاق‌های هتل الیت ورلد ساعت ۱۳ به‌وقت محلی صورت می‌گیرد.

کارکنان و پرسنل هتل الیت ورلد به سه زبان فارسی، ترکی و انگلیسی تسلط دارند؛ بنابراین نگران برقراری ارتباط با پرسنل هتل نباشید. واحدهای اقامتی این هتل دارای امکاناتی از قبیل صندوق امانات، وان، میز کنسول، سشوار، ست لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مناسب، اینترنت رایگان و … هستند، همچنین استفاده از مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی و ماساژ ترکی) هتل الیت وان برای مهمانان رایگان است.




هتل فوات وان

هتل فوات یکی از هتل‌های سه ستاره وان بوده و از پرطرف‌دارترین هتل‌ها در بین ایرانیان برای اقامت در این شهر است. موقعیت مکانی هتل فوات بسیار مناسب و استثنایی بوده و به مراکز خرید بسیاری همچون آتایوس (۱۵ متر)، آیدین پرهان وان (۱۵ متر)، آتایوس سیلور (۱۵ متر)، ای وی ام وان (۷/. کیلومتر) و … نزدیک است.

هتل فوات امکانات متنوعی از جمله سالن فیتنس، اینترنت رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، لانداری، پارکینگ، اتاق کودک و… را به مهمانان خود ارائه می‌کند. همان‌طور که گفته شد، یک رستوران داخل هتل جهت رفاه مهمانان تعبیه شده است؛ اما اگر از کیفیت و منوی غذای آن راضی نبودید، می‌توانید از دیگر رستوران‌های اطراف هتل غذا خود را سفارش دهید. این رستوران‌ها فاصله زیادی با هتل فوات ندارند و می‌توانید پیاده و در عرض چند دقیقه به آن‌ها برسید. از جمله رستوران‌های اطراف هتل فوات وان می‌توان به رستوران حلیل بافاصله ۹۷ متر از هتل، ابراهیم سوفراسی بافاصله ۱۰۵ متر، رستوران تامارا ۱۰۵ متر و گریل سیمیت سارای بافاصله ۱۱۶ متر اشاره کرد.

طراحی واحدهای اقامتی هتل فوات به‌گونه‌ای بوده است که تمامی اتاق‌ها دارای فضای مجزایی برای بخش نشیمن باشند. در لابی هتل بخشی تعبیه شده است که می‌توانید از آنجا به رزرو تورهای گردشگری مختلف شهر وان بپردازید و از گشت‌وگذار در شهر لذت ببرید.

هتل دوسکو وان

هتل دوسکو وان از جمله هتل‌هایی است که انتظارات ما را از یک هتل سه ستاره بالاتر برده است. این هتل دارای امکانات قابل‌توجهی از جمله رستوران اختصاصی (این رستوران بخشی به نام فضای اشتراکی دارد که مسافران می‌توانند در آنجا به آشپزی بپردازند)، اتاق سیگار، واحد نگهداری کودک، اینترنت رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ اختصاصی، سالن آرایشگاه، لانداری، رستوران، کافی‌شاپ و … است.

هتل دوسکو وان به مراکز خرید متعددی نزدیک است؛ از جمله این مراکز خرید می‌توان به مرکز خرید ای وی ام بافاصله ۱.۵ کیلومتر از هتل، مرکز خرید آتایوس سیلور بافاصله ۰.۸ کیلومتر و مرکز خرید آیدین پرهام وان بافاصله ۱.۱ کیلومتر اشاره کرد. اگر به نظرهای مسافران ایرانی سابق این هتل نگاهی بیندازیم، متوجه چند نکته جالب و قابل‌توجه درباره هتل دوسکو وان خواهیم شد:

صبحانه سرو شده در این هتل دارای تنوع و کیفیتی بالاتر از کیفیت یک اقامتگاه سه ستاره است.

بهتر است قبل از تحویل اتاق، به رسپشن بگویید که یک اتاق بزرگ و دارای بالکن می‌خواهید. قیمت اتاق‌های بالکن‌دار و بدون بالکن یکی است؛ طبق تجربه سایر مسافران، بالکن واحدهای اقامتی طبقه آخر چشم‌اندازی بسیار رؤیایی به شهر وان دارند.

اکثر رسپشن و پرسنل هتل به زبان فارسی مسلط هستند و شما به مشکلی برای ارتباط‌گرفتن با آن‌ها برنخواهید خورد.

پرسنل هتل بسیار حرفه‌ای هستند و با مسافران به‌خوبی برخورد کرده‌اند.

تمیزی اتاق‌ها از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های هتل دوسکو وان است.




هتل کنت وان

هتل کنت یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره شهر وان بوده که به‌پاس موقعیت مکانی مناسبش، به بسیاری از مراکز خرید از جمله مرکز خرید یرالتی ای وی ام (۳۸۶ متر فاصله از هتل)، مرکز خرید وان (۸۵۶ متر فاصله از هتل) و… نزدیک است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، لانداری، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره کرد.

رستوران هتل کنت وان دارای منویی متنوع از غذاهای بین‌المللی بوده و کیفیت غذاهای سرو شده نیز در سطح بالایی قرار دارد. این هتل دارای طیف متنوعی از انواع واحدهای اقامتی از جمله اتاق‌های سه تخته، دوتخته، سوئیت‌های ۴ نفره، اتاق‌های اکونومی و… است. تمامی اتاق‌ها به حمام اختصاصی، سشوار، انواع لوازم بهداشتی، تخت‌های استاندارد و... مجهز هستند.

شهر وان یکی از مناسب‌ترین شهرهای ترکیه برای تجربه سفری مقرون‌به‌صرفه است. بسیاری از مسافران برای خرید از مراکز تجاری متعدد وان به این شهر سفر می‌کنند. اگر شما نیز جزو همین گروه از افراد هستید، بهتر است هتلی در نزدیکی مراکز خرید همچون هتل فوات وان، الیت ورلد و… را رزرو کنید. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار