gardeshban.ir

مدیرعامل راه‌آهن خبر داد/
مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به عرضه مرحله سوم بلیت‌های قطار ویژه اربعین از ساعت 10 امروز، از افزایش 4 برابری قطار مسیر ریلی تهران-اهواز تا خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۵۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
عرضه مرحله سوم بلیت‌های قطار ویژه اربعین از 5 شهریور/ افزایش 4 برابری قطار مسیر ریلی تهران - اهواز تا خرمشهر


میعاد صالحی، مدیرعامل راه‌آهن به تشریح اقدامات ویژه راه‌آهن جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین و خدمات رسانی مطلوب به زائران حرم اباعبدلله الحسین (ع) پرداخت و اظهار کرد: از ساعت 10 صبح امروز، مرحله سوم پیش فروش بلیت‌ قطارهای اربعین آغاز خواهد شد.

صالحی اظهار داشت: مسافرانی که دیروز ساعت 11:40 از تهران به مقصد کربلا با قطار عازم شده بودند، حوالی ساعت 6 صبح امروز به شلمچه رسیدند و قبل از غروب به ایستگاه کربلا در 5 کیلومتری حرم حضرت ابوالفضل (ع) خواهند رسید. 

مدیرعامل راه‌آهن از افزایش 2 برابری قطار مشهد- کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: از فردا تا پایان هفته، قطار از تهران به مقصد اهواز و خرمشهر را تا 4 برابر نسبت به ایام عادی سال افزایش خواهیم داد.

دکتر صالحی با بیان اینکه از ساعت 10 امروز، پیش فروش مرحله سوم بلیت‌ قطارهای اربعین آغاز خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به اینکه قیمت بلیت اتوبوس از تهران به خرمشهر حدود 800 هزار تعیین شده است؛ اما در بحث قطار، هیچ‌گونه افزایشی در نرخ بلیت قطار روی نداده است و قطارهای 4 تخته 390 هزار تومان تعیین شده است و در قطارهای 6 تخته، این نرخ پائین‌تر نیز خواهد بود.

صالحی عنوان کرد: با توجه به تقاضا در سایر استان‌ها، قطارهای فوق العاده از شهرهای زاهدان، کرمان، ساری و یزد به سمت خرمشهر و کرمانشاه تدارک دیده شده است. 

وی از حرکت مستقیم قطار از ساری به مقصد کرمانشاه برای نخستین بار خبر داد و اظهار کرد: امسال قطارهای مشهد به کرمانشاه را نیز به دو برابر افزایش داده‌ایم.

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه امسال قطار‌های ریل باس در مسیر رفت‌وبرگشت خرمشهر – شلمچه به طور رایگان زائران اربعین را جا به جا خواهند کرد، افزود: دو دستگاه ریل باس با ظرفیت 800 نفر نشسته و 700 نفر ایستاده به طور شبانه روزی، زائران را، اعم از کسانی که با قطار یا خودروی شخصی یا عمومی به خرمشهر آمده باشند، در مسیر شلمچه به خرمشهر و برعکس جا به جا می‌‌کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار