gardeshban.ir

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه رزرو خودرو بین‌شهری از طریق سایت‌های واسطه‌ای در فضای مجازی، به زائرین اربعین هشدار داد.
کد خبر: ۵۹۵۶۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
زائران از پرداخت بیعانه رزرو خودرو خودداری کنند


سرهنگ "علی عباسی کسانی" اظهار کرد: با توجه به آغاز پیاده روی اربعین و حرکت زائران به سمت مرزهای کشور جهت عزیمت به عتبات عالیات، متأسفانه برخی از مجرمان با سوء‌استفاده از بستر ایجاد شده توسط سایت‌های واسطه‌گر و حجم انبوه آگهی‌های رزرو خودرو مسافربر بین‌شهری در این سایت‌ها، از غفلت زوار سوء‌استفاده کرده و مبالغی را بابت رزرو این خودروها از شهروندان دریافت می‌کنند.

وی افزود: در این روش، مجرمان سایبری با انتشار تصاویر غیرواقعی از خودرو و مدل آن به درج آگهی جعلی که معمولاً دارای قیمت‌های وسوسه‌انگیز و زیر قیمت بازار است اقدام می‌کنند و پس از واریز وجه، صاحب آگهی دیگر پاسخگوی آن‌ها نیست.

این مقام انتظامی از زائران خواست از واریز هرگونه وجهی حتی مبالغ کم به‌عنوان بیعانه خودداری کرده و پرداخت وجه را به بعد از حضور در محل موکول کنند.

عباسی کسانی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار