gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت زائران اربعین از مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۹۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از مرز مهران/بارش باران در برخی محورهای گیلان

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه و در محدوده دماوند پرحجم اما روان است. 

وی با بیان اینکه تردد در محورهای چالوس، هراز ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است، گفت:‌ همچنین در آزادراه تهران - کرج و کرج - قزوین نیز شاهد تردد روان خودروها هستیم و هیچ مشکل و گره ترافیکی در این خصوص وجود ندارد.

وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به مرزهای شش‌گانه اربعین نیز گفت:‌در حال حاضر شاهد موج بازگشت زائران اربعین به داخل کشور هستیم و با توجه به اینکه اکثر  زائران به وسیله خودروهای شخصی به مرز رفته بودند، بازگشت آنان نیز با افزایش حجم تردد همراه شده است، به طوریکه در حال حاضر ترافیک در محور مهران - ایلام در محدوده‌های کمربندی مهران، امیرآباد، گلان، مهدی آباد و فرودگاه ایلام نیمه سنگین و پرحجم است.

وی ادامه داد: همچنین وضعیتی مشابه در محور ایلام – سرابله – حمیل در محدوده‌های تونل آزادی، گلمه و سرخکان گزارش شده است. 

شیرانی با بیان اینکه تردد در محور مرز شلمچه - خرمشهر  روان گزارش شده است، گفت: در محور مرز چذابه - بستان نیز شاهد تردد روان خودروها هستیم  و زائران در حال بازگشت به شهرهای خود هستند. در محور مرز خسروی - قصر شیرین و محور مرز باشماق - مریوان نیز وضعیت مشابه گزارش شده است. 

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تردد در محور مرز تمرچین - پیرانشهر نیز روان گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی کشور نیز تردد به آرامی و بدون هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در جریان است.

وی درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان است که در این شرایط لازم است رانندگان، ضمن رانندگی با احتیاط و دقت بیشتر، فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه به مسیر خود ادامه دهند. در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان نیز وزش باد و گرد و خاک گزارش شده که با توجه به اینکه ممکن است افق دید رانندگان کاهش پیدا کند، رانندگی با سرعت مطمئنه، روشن کردن چراغ‌ها و افزایش دقت به مسیر مقابل توصیه می‌شود.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که از طریق تماس با این شماره از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی اطلاع پیدا کرده و از این طریق مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار