gardeshban.ir

سازمان جهانی گردشگری بار دیگر با انجمن سفر آسیا اقیانوسیه (PATA) برای هدایت توسعه گردشگری در سراسر منطقه همکاری کرده است.
کد خبر: ۶۰۲۹۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲-1402 August 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
تمرکز UNWTO و انجمن سفر آسیا اقیانوسیه بر آینده پایدار برای گردشگری


هفدهمین مجمع سازمان جهانی گردشگری موسوم به UNWTO-PATA  ۲۰۲۳ (گویلین، چین، ۲۶-۲۷ اکتبر) تمرکز خود را بر حداکثر کردن توانایی بخش گردشگری برای هدایت رشد، ایجاد انعطاف‌پذیری اقتصادی و کمک به اهداف توسعه پایدار قرار داد. این انجمن یک پلتفرم پیشرو یکپارچه برای سیاستگذاران، رهبران تجاری و طیفی از ذینفعان گردشگری در آسیا و اقیانوسیه است.

با همکاری سازمان‌دهندگان شهرداری گویلین و اداره فرهنگ و گردشگری منطقه خودمختار گوانگشی ژوانگ، و همچنین با کمک دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ، این انجمن بهترین راه‌ها را برای معرفی پایداری بیشتر در هر سطح از اکوسیستم گردشگری بررسی کرد. زمینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفت، اما میان آنها بحث‌های اصلی بر سر اولویت‌هایی از جمله روندها، نوآوری و فناوری، آموزش و مهارت‌ها، و سرمایه‌گذاری سبز بود.

در این رویداد دو روزه، مداخلات کلیدی مقامات سازمان جهانی گردشگری، در کنار گفته‌های متخصصان از ادارات ملی گردشگری، سازمان‌های ملی گردشگری و سازمان‌های مدیریت مقصد، مقامات دولتی، سازمان‌های غیردولتی و دست اندرکاران صنعت گردشگری، سعی در نیل به این هدف داشت. از روندها، بینش‌ها، یافته‌ها و شیوه‌های پژوهشی برای توسعه سیاست‌های متمرکز بر پایداری بیشتر و همچنین افزایش آگاهی و آموزش در مورد گردشگری پایدار در میان شرکت‌کنندگان در انجمن و عموم مردم، از جمله از طریق استفاده مؤثرتر از داده‌ها، بهره گرفته خواهد شد.

این انجمن همچنین یک جلسه فنی سطح بالا که توسط UNWTO با موضوع «بازاندیشی گردشگری در دوران پس از همه‌گیری: درک و انطباق با روندهای جدید» سازماندهی شده بود، و یک میزگرد با تمرکز بر تقویت همکاری بین بازیگران دولتی و خصوصی برگزار کرد. در چارچوب این مجمع، مقامات UNWTO با مقامات کلیدی منطقه از جمله دبیر کمیته CPC و شهردار گویلین و نمایندگان دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ دیدار کردند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار