gardeshban.ir

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا/
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از به روزرسانی ۲۵۰۰ سامانه ثبت تخلفات رانندگی در کشور همزمان با آغاز طرح نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۹۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲-1402 December 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
طرح نوروزی پلیس در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود/ به‌روزرسانی ۲۵۰۰ سامانه ثبت تخلفات


سردار سید تیمور حسینی گفت: طرح نوروزی پلیس در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت. در همین راستا نیز بیش از ۸۰ هزار نفر از نیروهای پلیس راهور، راهداری، اورژانس، هلال احمر، امدادخودرو و ... در طول جاده‌ها مستقر خواهند شد.

او درباره افزایش نرخ جرائم رانندگی نیز گفت: یکی از مولفه‌های بازدارندگی، نرخ جریمه یا اصطلاحا هزینه جرم است. البته حتما موارد دیگر را هم باید در کنار نرخ جرم در نظر بگیریم. یکی از این موارد قطعیت و حتمیت اجرای مقررات است که بسیار اهمیت دارد.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۲۵۰۰ سامانه ثبت تخلفات رانندگی در کشور به روز شده است، گفت: هم سامانه‌های ثبت تخلف سرعت لحظه‌ای، هم سامانه‌های ثبت تخلف سرعت متوسط و هم سامانه‌های تشخیص و ثبت سایر تخلفات حادثه ساز به روز شده و تمامی این موارد از سوی پلیس کنترل می‌شود.

حسینی ادامه داد: همچنین از توان تمامی بخش‌ها تحت عنوان پلیس افتخاری، همیارانّ پلیس، بازرسان نامحسوس و ... نیز در ایام نوروز استفاده می کنیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به استفاده از پهپاد در کنترل جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: از ظرفیت یگان پهپادی برای کنترل محورهای مواصلاتی اصلی و پرتردد مانند محور، تهران - مشهد، محور تهران - اصفهان - شیراز، تهران - قزوین - زنجان - تبریز و ... استفاده خواهیم کرد و این محورها زیر پوشش پهپادی پلیس راهور قرار دارد.

او در پایان تاکید کرد: ما همه توان خود را برای تامین ایمنی و امنیت مسافران به کار بسته‌ایم. از مسافران نیز می‌خواهم که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند. حتما قبل از سفر نواقص فنی خودروی خود را رفع کنند. تمام سرنشینان در جاده کمربند ایمنی را ببندند و رانندگان نیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، رانندگی در حالت خواب آلودگی و خستگی و ... پرهیز کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار