gardeshban.ir

بررسی/
جامعه هتلداران کشور در حالی انتخابات قانونی و با نظارت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را زیر سوال میبرد که پیش از این معین زاده بدون برگزاری هیچ انتخاباتی در حالی ۲۷ سال ریاست جامعه هتلداران ۳ نفره کرمان را برعهده داشته است که دو نفر از اعضای هیئت مدیره سال ها پیش فوت کرده اند!
کد خبر: ۱۲۸۴۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 23
گردشبان (gardeshban.ir) :

در روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه برای نخستین بار مجمع عمومی جامعه هتلداران استان کرمان با حضور مدیران هتل های این استان در محل هتل پارس شهرکرمان برگزار شد.

در انتخابات جامعه حرفه ای هتلداران استان کرمان، جاوید سبحانی با ۲۳ رای از مجموع ۳۷  رای به عنوان ريیس این جامعه انتخاب شد.

حاشیه سازی و جنجال برای ریاست!

جامعه مردگان به دنبال ریاست بر هتلداری استان کرمان/ اتفاقات عجیب در جامعه هتلداران ایران

اما حاشیه اصلی این انتخابات به ریاست ۲۷ ساله معین زاده در این انجمن باز میگردد. وی‌که بیش از دو دهه بدون برگزاری هیچ انتخاباتی بر صندلی ریاست جامعه هتلداران کرمان تکیه زده بود اکنون این انتخابات را زیر سوال برده است.

اتفاق عجیب تر حمایت بدون منطق جامعه‌ی هتلداران کشور از این فرد است که در راستای حفظ ترکیب فعلی صورت میگیرد.

جامعه هتلداران کشور در حالی انتخابات قانونی و با نظارت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را زیر سوال میبرد که پیش از این معین زاده بدون برگزاری هیچ انتخاباتی در حالی ۲۷ سال ریاست جامعه هتلداران ۳نفره کرمان را برعهده داشته است که دو نفر از اعضای هیئت مدیره سال ها پیش فوت کرده اند!






مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار