gardeshban.ir

تلاش ایرلاین‌ها برای گرفتن مسافران بیشتر در پروازهای خود، سرانجام منجر به طراحی صندلی‌هایی شد که فضای کمتری بین ردیف‌های آن وجود دارد و می‌توان مسافران بیشتری را در یک پرواز جای داد.
کد خبر: ۱۴۵۳۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸-1398 April 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
 این صندلی‌ها در کلاس پروازی اکونومی فوق-ابتدایی (Ultra-Basic Economy) طبقه‌بندی خواهند شد. صندلی‌های جدید زین اسبی Skyrider نسبت به صندلی‌های استاندارد هواپیما، زاویه قائم‌تری داشته و مسافران به حالت ایستاده‌ای بر روی آن‌ها قرار می‌گیرند. همچنین پاهای کاربران به صورتی که بر روی اسب سوار باشند، آویزان خواهد بود. همچنین فاصله بین دو ردیف آن 23 اینچ به جای مقدار استاندارد 31 اینچی در نظر گرفته شده است.

Skyrider سه نفره، توسط شرکت طراحی ایتالیایی Avio Interiors در نمایشگاه هوایی پاریس رونمایی شد. این در حالی است که طبق اعلام Independent، این محصول به طور رسمی برای اولین بار در ماه آوریل و در اکسپو داخلی هوایی در هامبورگ آلمان معرفی شده بود. صندلی ایستاده هواپیما، مسافران را مجبور می‌کند در طول سفر هوایی خود، ایستادن در هواپیما را تجربه کنند. این در حالی است که بسیاری از بازدیدکنندگان آن‌ها را به ابزار شکنجه تعبیر کرده‌اند؛ به طوری که فضای کافی برای حرکت و حتی تنفس مسافران در طول پرواز وجود ندارد.

شرکت Avio Interiors هدف طراحی خود را اینگونه عنوان کرده است:

ما قصد نداریم هزاران مسافر را وارد یک کابین هواپیما کنیم!

هدف ما طراحی پروازهای چندگانه از لحاظ کلاس پروازی می‌باشد که امروزه عملا غیرممکن است.
مهندس مشاور شرکت، «گایتانو پرجینی» طبق مصاحبه خود با «CNN Travel» ادامه می‌دهد:
طراحی ما به این صورت است که شما در یک کابین هواپیما، کلاس‌های پروازی چندگانه را شاهد خواهید بود. کلاس‌های بیزینس (Business)، اکونومی پریمیوم (Premium Economy)، اکونومی استاندارد (Standard Economy) و اکونومی فوق-ابتدایی (Ultra-Basic Economy) همگی در یک پرواز خلاصه خواهند شد. این حرکت، یک نوآوری جدید در خصوص خطوط هوایی و مسافران آن‌ها می‌باشد که هدف اصلی طراحی Skyrider است.

با تمامی این تفاسیر، هنوز هم مسافران و خبرنگاران، متقاعد نشده‌اند که این صندلی‌ها کاربردی بوده و از این طراحی جدید با عنوان ابزار شکنجه یاد می‌کنند. همچنین شاهد بازتاب منفی آن در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر هستیم.















مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار