gardeshban.ir

قصد داریم در این گزارش به معرفی بهترین لوازم بهداشتی ایرانی مخصوص سفر بپردازیم.
کد خبر: ۱۶۲۴۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
قصد داریم در این گزارش به معرفی بهترین لوازم بهداشتی ایرانی مخصوص سفر بپردازیم.

1) ضد آفتاب

مهمترین وسیله بهداشتی برای سفر ضد آفتاب است. برای اینکه از آفتاب سوختگی نجات پیدا کنید حتما یک ضد آفتاب با کیفیت تهیه کنید.

2) خوشبوکننده بدن

همه ما دوست داریم در محل کار یا جمع دوستان خوشبو باشیم. یکی از دغدغه های همه مردم در فصل تابستان بوی بد بدن در طول روز است، اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید که زیاد سفر میکنید و می خواهید بدن خوشبو داشته باشید، باید همیشه یک خوشبو کننده خوب و با کیفیت را به همراه داشته باشید. 

3) شامپو

شامپوها انواع مختلفی دارند و یکی از دغدغه های امروز جامعه انتخاب بهترین آن هاست تا از ریزش مو جلوگیری کرده و شادابی را به موها بازگرداند. 

4) مسواک و خمیر دندان

دندان ها اهمیت بسیار زیادی در حفظ اعتماد به نفس و زیبایی دارند. انتخاب یک خمیردندان خوب به سلامت دهان و دندان کمک بسیاری می کند. گاهی مواقع پزشکان به مراجعه کنندگان خود برندهایی راپیشنهاد می دهند. 

5) شوینده صورت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که جایی مجبور شده باشید برای شستن صورت از مایع دستشویی، آب یا صابون استفاده کنید. این موضوع می تواند به بافت پوست شما آسیب برساند و آن را خشک کند. البته در بلند مدت نیز آسیب های آن نیز بیشتر بوده و برطرف کردن آن نیز دشوار است. به همین خاطر برای حفاظت از پوست خود و نگهداشتن زیبایی آن بهتر است همیشه یک شوینده صورت به همراه داشته باشید.

6) دستمال کاغذی

اکثر خانم ها همیشه در کیفشان یک بسته دستمال کاغذی پیدا می شود. این موضوع اهمیت زیادی برای آن ها دارد و در بسیاری از مواقع به کمک می آید.

7) دستمال مرطوب

یکی از نیازمندی های اساسی در سفر دستمال مرطوب است. جایی که شاید شما به آب دسترسی نداشته باشید، دستمال مرطوب به داد شما می رسد. 

8) شامپو بدن

تفاوت صابون و شوینده های مایع که به صورت شامپو بدن مصرف می شود، در نوع ترکیبات آن است. در صابون از ترکیبات صابونی و ترکیبات حلال در چربی استفاده می شود. اما در ترکیب شامپو بدن از مواد غیر صابونی استفاده می شود که به PH پوست نزدیکتر است. اکنون در بازار انواع شوینده ها با برندهای مختلف وجود دارند و همین موضوع انتخاب محصول مناسب را برای افراد دشوار کرده است. در سال های اخیر شوینده های دیگری به غیر از صابون مثل شامپو بدن و ژل شستشوی بدن به صورت گسترده وارد بازار شده و تبلیغات زیادی بر روی آن ها صورت می گیرد.

9) کرم دست و صورت

مرطوب کننده ها به اشکال مختلف امولسیون مایع، پماد و کرم دیده می شوند که محتوای چربی و آب در این اشکال فرق می کند. مهمترین نکته در انتخاب یک مرطوب کننده، توجه به نوع پوست است که می تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار