gardeshban.ir

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: ایجاد راه دسترسی به غار کلماکره و همچنین راه‌اندازی موزه در پلدختر ضروری است.
کد خبر: ۱۶۳۷۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 29
گردشبان (gardeshban.ir) : سیدحمیدرضا کاظمی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مشکلات جاذبه‌های طبیعی تاریخی شهرستان پلدختر را مورد بررسی قرار دادند.

وی بیان کرد: شهرستان پلدختر ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارد که از آنها به خوبی استفاده نشده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس احیای پل معلق دره خزینه را از خواسته‌های مردم شهرستان پلدختر برشمرد و افزود: استاندار هم نسبت به احیای این پل قول مساعد و همکاری داده‌ و انتظار داریم اداره کل میراث فرهنگی هم پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

نماینده مردم مردم پلدختر و معمولان در مجلس ایجاد راه دسترسی به غار کلماکره و هم‌چنین راه‌اندازی موزه این شهرستان را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد؛ آثار غار کلماکره در موزه شهرستان نگهداری و در معرض دیدم مردم قرار گیرد.

در ادامه این نشست مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: شهرستان پلدختر پتانسیل گردشگری زیادی دارد و در تلاش هستیم تا با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در کنار جاذبه‌های این شهرستان حضور گردشگران را به این منطقه از لرستان فراهم کنیم.

سیدامین قاسمی با اشاره به این‌که متاسفانه در جریان سیل فروردین ماه امسال خسارت زیادی به اماکن تاریخی و طبیعی و هم‌چنین کارگاه‌های صنایع دستی شهرستان پلدختر وارد شده است، افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر اعتبارات مربوط به خسارت سیل در لرستان در حوزه میراث فرهنگی تخصیص یابد تا نسبت به بازسازی تاسیسات گردشگری و مرمت اماکن تاریخی اقدام کنیم.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار