gardeshban.ir

تحقیقات جدید ضررهای ذهنی، جسمی، اجتماعی سفرهای کاری مکرر را اثبات کرده است.عواقب قابل توجهی که حتی نمی توانید تصور کنید.اگر کار شما نیاز به سفرهای مکرر دارد پس بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.
کد خبر: ۱۶۷۳۵
تاریخ انتشار : جمعه ۰۸ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
تحقیقات جدید ضررهای ذهنی، جسمی، اجتماعی سفرهای کاری مکرر را اثبات کرده است.عواقب قابل توجهی که حتی نمی توانید تصور کنید.اگر کار شما نیاز به سفرهای مکرر دارد پس بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

1.گمگشتگی

جابجایی فرهنگی و جغرافیایی را زمانی حس می کنید که در زمان کوتاه در چندین مکان متفاوت حضور پیدا کنید.تاثیرات تفاوت فرهنگی زمانی به شما فشار خواهد آورد که در این زمان کوتاه نیاز به نشت های سفت و سخت داشته باشید.

سعی کنید همیشه روال کوچکی از زندگی خود مانند ورزش و یا نوشیدن قهوه در ساعاتهای مشخص را در سفر و مشغله کاری نیز حفظ کنید.

2. اضطراب قبل از سفر

فشار های ناشی از پیش بینی، سازماندهی و آماده شدن برای سفر حتی قبل از سفر نیز شما را عصبی می کند.برای سفرهای کاری شما همیشه باید عوارض روانی را پرداخت کنید.

3.استرس خود سفر

هنگامی که در خانه هستید ؛تغییر ناگهانی الگوهای آب و هوایی بر کار شما تاثیر می گذارد.حال تصور کنید که به سفر کاری در شهر دیگر رفته اید.این تغییرات آب و هوا چقدر می تواند به شما استرس وارد کند.حتی اگر آب و هوا بکر هم باشد ؛ فرودگاه به خودی خود استراس زاست.

4.تنهایی

انزوا یک تجربه مشترک برای مسافران کسب و کار است.نه تنها در سفر تنها هستید بلکه اغلب در پشت سیستم حمایت عاطفی خود ؛ خانواده و دوستان را ترک می کنید.

5.خانواده و مشکلات روابط

مسافران کاری ممکن است نسبت به دیگران مشکلات بیشتری با خانواده داشته باشند زیرا اغلب از خانه و خانواده دور هستند.در این مواقع علائه بر اینکه خود فشار زیادی تحمل می کنند بلکه خانواده نیز فشار زیادی متحمل می شود.

6.بیماری

تحقیقات انجام گرفته بر روی 10000 نفر از مسافران کاری نشان داد که 40 % از آنان سه برابر انسان های دیگر از دفترچه بیمه استفاده می کنند.

7.استرس بازیابی

زمانی که شما معمولا در سفر به سر می برید ؛ مطمئنا زمان بعد از آن می خواهید که در کنار خانواده آرامش داشته باشید و روزهای خوبی را بگذرانید .اما این زمان نیز صرف رفع خستگی های شما از سفر می شود.

8.فرسایش جامعه

زمانی که شما بیشتر در سفر هستید؛ از فعالیت های فرهنگی و اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد عقب می مانید.زمانی هم که به خانه بازمیگردید می خواهید این زمان را در کنار خانواده بگذرانید و باز هم فرصتی برای بودن و اطلاع داشتن از جامعه ندارید.

9.تاخیر هواپیما

تاخیر در پرواز هواپیما الگوهای خواب شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.این مورد در دراز مدت تاثیر خود را نشان می دهد.با تداخل در ریتم بدن ؛ پیری زودرس ؛  تضعیف سیستم ایمنی بدن و اختلال حافظه را در آینده خواهید داشت.

10.ناراحتی ها

خشکی چشم ؛خشکی پوست و در معرض میکروب قرار گرفتن از بیماری هایی است که احتمال ابتلا به آنها بالاست.همچنین پرواز مکرر در مسیرهای طولانی باعث لخته شدن خون می شود که حتی می تواند منجر به مرگ شود.افراد مرفه همیشه سلامت خود را در هرجایی مورد آزمایش و بررسی قرار می دهند اما برخی از افراد نسیت به آن بی اهمیت هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار