gardeshban.ir

گرجستان در هر زمانی از سال زیبا و جذاب است. در هر فصلی که به گرجستان سفر کنید، سرگرمی‌های دلپذیری خواهید داشت که خاطرات فراموش‌نشدنی برای شما رقم خواهد زد.
کد خبر: ۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸-1398 July 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
در زمستان می‌توانید از قله‌های برفی، اسکی، غذا‌های فصلی خوشمزه و دیگر جاذبه‌های شگفت‌انگیز گرجستان لذت ببرید.

لذت بردن از سفر به گرجستان در فصل زمستان+تصاویر

از سرگرمی‌های زمستانی لذت ببرید

یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های زمستانی در میان افراد در هر سنی، اسکی و اسنوبرد است. خوشبختانه، گرجستان کشوری کوهستانی است. دو پیست بزرگ اسکی با نام‌های Bakuriani و Gudauri در گرجستان وجود دارد که هم برای افراد حرفه‌ای و هم برای تازه‌کاران مناسب است. Gudauri نسبتا جدید است و در منطقه کازبگی واقع در 120 کیلومتری تفلیس قرار دارد. فصل اسکی در این پیست از دسامبر تا آوریل است. Bakuriani قدیمی‌تر است و در شهر بورجمی قرار دارد که در فاصله 180 کیلومتری از تفلیس واقع شده است. قیمت‌ها در این پیست پایین‌تر است اما این باعث نشده که از کیفیت خدمات کاسته شود.

لذت بردن از سفر به گرجستان در فصل زمستان+تصاویر

جشن سال نو در گرجستان

در گرجستان، سال نو به روشی جدید و به زیباترین شکل ممکن برگزار می‌شود. خانواده‌ها قبل از شروع سال نو خود را برای این روز مهم آماده می‌کنند تا همگی سر یک میز دور هم جمع شوند. علاوه بر اینکه این شب را جشن می‌گیرند، غذاهای خوشمزه ملی و محلی نیز سرو می‌شود. رویدادهای اصلی کریسمس در پایتخت گرجستان، یعنی تفلیس برگزار می‌شود. کل شهر به زیبایی تزئین می‌شود و در میدان اصلی شهر یک کاج بزرگ قرار می دهند. بعد از نیمه شب، مردم در این میدان جمع می‌شوند تا در کنار یکدیگر به شادی بپردازند.

لذت بردن از سفر به گرجستان در فصل زمستان+تصاویر

غذاهای گرجستان در زمان سال نو

غذاهای خانگی گرجستان بسیار لذیذ و خوش طعم است. خینکالی، چاناخی، چیکن تاباکا، متسوادی و.. از جمله غذاهای محلی و معروف گرجستان است که در تمامی رستوران‌های بین‌المللی سرو می‌شود. در گرجستان دسر هم از اهمیت زیادی برخوردار است، پس خوردن دسرهای خوشمزه گرجی بعد از غذا را فراموش نکنید.

لذت بردن از سفر به گرجستان در فصل زمستان+تصاویر

سواحل درخشان دریای سیاه

آیا تا به حال در فصل سرما و زمستان به ساحل رفته‌اید؟ تجربه شما از ساحل زمستانی چیست؟ فقط کافیست تصور کنید: برف تمام ساحل را پوشانده است، آبی تیره دریا بیشتر به چشم می‌آید و درختان نخل و درختان همیشه سبز با نور برف زیباتر شده‌اند. پس ساحل زیبای باتومی در فصل زمستان را از دست ندهید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار