gardeshban.ir

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: اکیپ‌های راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در محور‌ها و مسیر‌های منتهی به مرز‌ها مستقر شده و آماده خدمات رسانی به زائران هستند.
کد خبر: ۱۸۳۸۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸-1398 July 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمد رودباری با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در محور‌ها و مسیر‌های منتهی به مرز‌ها مستقر شده و آماده خدمات رسانی به زائران هستند، اظهار کرد: ۲۵۰ اکیپ راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین نظیر لودر، گریدر، کامیون و ماشین آلات نیمه سنگین و سبک راهداری مجهز به چراغ گردان با آرم سازمان در محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه، مهران و چذابه و خسروی مستقر هستند و همچنین در نقاطی از راه‌ها که احتمال گره ترافیکی و تصادف وجود دارد، نیرو‌های راهداری حضور فعال و موثری خواهند داشت.

وی با اشاره به این که در این ایام ۳۲ اکیپ راهداری در محل راهدارخانه‌ها مستقر هستند خاطر نشان کرد: اربعین سال جاری علاوه بر آماده باش و تجهیز امکانات حوزه راهداری از استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان همچنین از ۱۴ استان معین نیز امکانات و نیروی راهداری با آماده باش کامل برای محور‌های منتهی به مرز‌های خسروی، چذابه، مهران و شلمچه اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد:امسال برای اولین بار ۴۷ اکیپ راهداری به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی به خدمات رسانی به زائران پرداخته و مسیر تردد را بر عاشقان اباعبدالله (ع) هموار و امن می‌سازند، این در حالی است که ۱۷۲ اکیپ راهداری نیز به صورت ۱۲ ساعته اماده خدمات رسانی هستند.

رودباری اظهار کرد: ۲۰ دستگاه جرثقیل نیز در نقاط شناسایی شده محور‌های مورد تردد زائران و مسیر‌های منتهی به مرز‌ها که دارای احتمال گره ترافیکی و تصادف در روز‌های اوج تردد می‌باشند، مستقر شده است.

وی گفت: محل‌های استقرار اکیپ‌های راهداری و راهدارخانه‌های طول مسیر‌ها برای خدمات رسانی به زائران آشکارسازی شده است و طی بازدید‌های مستمر سرپرست‌های تعیین شده برای گشت‌ها در هر استان و هچنین سیستم در ستاد مرکزی نظارت به نحوه خدمات رسانی و انجام گشت‌های ضروری و مستمر راهداری انجام می‌شود.

گفتنی است، ۲۰ نفر نیروی متخصص در حوزه راهداری برای خدمات رسانی به پایانه برکت اعزام شده اند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار