gardeshban.ir

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقاضایی مبنی بر صدور روادید تجاری برای سفر به آلمان نداشتند.
کد خبر: ۱۹۳۵۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸-1398 August 21
گردشبان (gardeshban.ir) :

سعید باستانی درباره خبرهایی مبنی بر درخواست روادید تجاری از آلمان از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواستی مبنی بر صدور روادید تجاری برای سفر به آلمان نداشته‌اند و آسکوتک آلمان برای آنها دعوت‌نامه صادر کرده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن از تلاش تشریفات مجلس برای صدور روادید جهت سفر به آلمان خبری نداشتند، افزود: پاسپورتی که نمایندگان برای ماموریت‌ها از آن استفاده می‌کنند سیاسی بوده و در اختیار تشریفات مجلس است به همین دلیل نمایندگان اطلاعی از سفر به آلمان نداشته و درخواستی برای آن امضا نکردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه تاکنون روادید برای سفر نمایندگان برای سفر به آلمان صادر نشده است گفت: نمایندگان متقاضی سفر به آلمان نبودند و در حق آنها جفا شده است.

باستانی در تشریح روند ماموریت نمایندگان مجلس به خانه ملت گفت: از دوره نخست مجلس براساس عضویت در کمیسیون‌ها و دانش نمایندگان به آنها ماموریت واگذار می‌شود. نمایندگان طی ۲ سال گذشته به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و هزینه بسیار به ماموریت خارجی نرفته‌اند و بیشتر مسائل در داخل کشور بررسی می‌شود.

چمدان







پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار