gardeshban.ir

یک ضرب المثل معروف وجود دارد که می گوید: زمانی که در رم هستید، مانند رومیان رفتار کنید.
کد خبر: ۱۹۶۱۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸-1398 August 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
اعمال این سخن در سفر می تواند بسیار تاثیرگذار باشد حال فرقی نمی کند در رم باشید و یا در چین. مفهوم کلی این سخن این است که در هرکجای دنیا که هستید، باید قوانین و مقررات مرسوم آن منطقه را رعایت کرده و پیروی کنید.

1. تجربه بخور خوشبو در معبد لاما

این معبد همچنین به عنوان "کاخ صلح و هارمونی" و با معماری زرق و برق دار آن شناخته شده است، به همین دلیل به راحتی می توانید آنرا پیدا کنید. علاوه بر بخور و ستایش و نماز، شما همچنین می توانید مجسمه مایتریا را نیز مشاهده کنید. مجسمه ای 26 فوتی که بر روی تنه ی درختی حک شده و علاوه بر زیبایی به ارزش این معبد نیز افزوده است. هنگام سفر به پکن، بازدید از این معبد را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

2. قدم زدن در اطراف پارک بیهای

پارک بیهای کمی از شلوغی و مورد توجه بودن مانند دیگر جاذبه های توریستی (میدان تیان آن من و کاخ ممنوع) به دور بوده است اما اگرمی خواهید روزی آرام، بدون سر و صدای توریستها بگذرانید و فقط از زیبایی ها لذت ببرید، این پارک را برای قدم زدن انتخاب کنید

3.خوردن غذاهای خیابانی

در هر نقطه ای از پکن می توانید انواع غذاها را با قیمت های مناسب بیابید. در پکن خیابانی با نام Guije و یا روح وجود دارد که بیش از 150 رستوران در آن وجود دارد که هر غذایی را می توانید در آن بیابید.

4. استفاده از مترو

استفاده از مترو نه تنها منطقی تر است بلکه ارزانترین نوع حمل و نقل در پکن است. برای خرید بلیط و استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت زیرا دستورالعمل به صورت انگلیسی و بسیار ساده بر روی آن نوشته شده است.

5. پیوستن به تور پیاده روی

می توانید با تور پیاده روی همراه شوید و به کاوش در پکن بپردازید. این تور شش ساعته شما را به بازدید از روستاها، کوه، جاذبه های گردشگری پکن، آشنایی با مردمان محلی و صنایع دستی و ... خواهد برد. علاوه بر این توضیحات و راهنمایی های لازم نیز در اختیار شما قرار می یگرد. این تور می تواند بهترین راه برای شناخت پکن و لذت بردن از سفر می باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار