gardeshban.ir

مدیرعامل پیشین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از برقراری پروازهای داخلی در این مجموعه در ماه بهمن خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۷۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸-1398 October 02
گردشبان (gardeshban.ir) :

علی رستمی، مدیرعامل پیشین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل، با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در دو سال گذشته گفت: امسال ترمینال سلام با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید. در حال حاضر ۵ ایرلاین در این ترمینال فعال بوده و روزانه ۷ پرواز از ترمینال سلام انجام می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تعداد پروازهای ترمینال سلام تا عید نوروز به ۱۵ پرواز در روز خواهد رسید و پس از عید نیز شاهد یک پرواز در هر ساعت خواهیم بود.

 رستمی با اشاره به افتتاح منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: شهر فرودگاهی پیش از این تنها فرودگاه بود. اما با تکمیل ساختمان های نیمه تمام مانند ساختمان اداری منطقه آزاد، گمرک و انبارها، همزمان با ترمینال سلام، منطقه آزاد به افتتاح رسید.

وی با اشاره به جذب سرمایه گذاری در منطقه آزاد شهر فرودگاهی افزود: ۹۰ سرمایه گذار داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند و همکاری با بخشی از این سرمایه گذاران در مراحل عقد قرارداد است.

رستمی ادامه داد: اکنون نزدیک به ۵۰ شرکت در حوزه های بازرگانی و تجاری در منطقه آزاد ثبت شده و یا در حال ثبت است.

مدیرعامل پیشین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تکمیل شبکه پروازی این مجموعه گفت: با افتتاح ترمینال سلام و بهره برداری از طرح توسعه ترمینال یک، بستر پروازهای داخلی در شهر فرودگاهی فراهم شده و از بهمن ماه شاهد برقراری پروازهای داخلی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ سطح رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاه ۵۵ درصد بود که اکنون این سطح به هفتاد درصد رسیده است.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار