gardeshban.ir

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پاسخ به این پرسش که پروازهای ایران و ترکیه چه زمانی به حالت عادی باز می‌گردد بیان کرد: ترک‌ها اعلام کردند از ۲۶ خرداد ترددهای هوایی را از سر خواهند گرفت اما این خبر به شکل رسمی اعلام نشده است.
کد خبر: ۲۶۹۱۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
اسعدی سامانی افزود: در شرایط فعلی هواپیماها به سمت ترکیه همچنان خالی پرواز می‌کنند و برای بازگرداندن ایرانیان مقیم ترکیه است. مقام تصمیم‌گیری برای نحوه جابجایی مسافر بین ایران و ترکیه در آینده ستاد ملی مقابله با کرونا است. در صورتی که سفرهای خارجی بخواهد از سرگرفته شود، به طور قطع باید پروتکل های تردد بین دو کشور تدوین شود. اینکه آیا اگر مسافری از ایران به ترکیه عزیمت کند باید قرنطیه شود یا خیر؟ و مواردی از این قبیل باید به شکل شفاف مشخص شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به پروازهایی که به انگلیس فرانسه و هلند انجام می‌شود، گفت: لندن، پاریس، آمستردانم سه مقصدی هستند که پروازها به آن همچنان ادامه دارد. مسافران این پروازها اتباع خارجی و یا ایرانیانی هستند که مقیم این کشورها هستند. فرم های بهداشتی برای قبل از پرواز توسط این افراد پر می‌شود و اطلاعات بهداشتی آن ها چک می‌شود.

وی در آخر خاطر نشان کرد: آینده پروازهای توریستی در هاله ای از ابهام است و تنها ترکیه است که برای از سرگیری پروازها یک تاریخ اعلام کرده است و سایر کشورها همچنان از سرگیری پروازهای توریستی را به پایان کرونا منوط کرده اند.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار