gardeshban.ir

مردم خودروی تسلا را خریداری می کنند زیرا دارای موتور الکتریکی است و عملکرد بسیار خوبی دارد. چه می شود اگر بتوانید هواپیمایی را خریداری کنید که بتوانید با آن ۱۰۰ مایل پرواز کنید، سپس بر زمین فرود بیایید و به یک جلسه کاری بروید و پس از چند ساعت شارژ دوباره در فرودگاه، چند ساعت بعد به خانه پرواز کنید؟
کد خبر: ۲۷۰۸۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 11
گردشبان (gardeshban.ir) :

یک استارت آپ هواپیمایی فرانسوی به نام ولت‌آئرو که در جنوب غربی فرانسه واقع شده و به سرعت در حال پیشرفت در این زمینه است، طراحی نهایی کاسیو ۲ خود را منتشر کرد که یک هواپیمای ترکیبی دارای نه سرنشین و یک پیشرانه الکتریکی با سرعت حرکت ۲۵۰ مایل در ساعت است که برای ۱۲۵ مایل قادر به پرواز در حالت الکتریکی خواهد بود. کاسیو ۲ با نگاه آینده نگر می تواند ظرف دو سال به بازار عرضه شود.

کاسیو ۲ موفقیتی در طراحی هواپیماهای برقی محسوب می شود زیرا ترکیبی از آیرودینامیک برجسته و پیشرانه هیبریدی برقی است که آن را بسیار ساکت و کارآمدتر از هواپیماهای معمولی می‌کند.

ژان باتی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ولت‌آئرو عنوان می‌کند: برای پیشرانه و قاب باید بهترین بهینه سازی را بین موتور برق پیدا کنید. به همین دلیل یک هواپیمای هیبریدی الکتریکی عملی ترین راه حل برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ‌ای است.

ولت‌آئرو با طراحی مجدد کل هواپیمایش، اضافه کردن موقعیت بدنه جدید و تنظیم مجدد بخش های بال و دم، بسیار فراتر از کاسیو ۱ اصلی خود عمل کرده است که کاملاً مبتنی بر سسنا ۳۷۷ بود.

کاسیو ۲ با داشتن پیشران "فشار" در عقب، بیشتر به جنگنده های علمی تخیلی شبیه می باشد، دارای سه سطح مختلف است که حالت آیرودینامیک و هندلینگ آن را بسیار بهبود می بخشد.

بوتی، مدیر ارشد فنی سابق ایرباس است و تیم او در ایرباس بود که Airbus E-Fan، اولین پرواز هواپیمای تمام الکتریکی را در سال ۲۰۱۵ در تاریخ هواپیمایی انجام داد.

۵ سال بعد، بوتی و تیم ولت‌آئرو او قصد دارند همین کار را با کاسیو ۲ انجام دهند، اما در مقیاس بسیار وسیع تری. تیم های معدودی با تجربه در زمینه هواپیماهای هیبریدی برقی وجود دارد و خود بوتی نیز ده سال در ساخت سلول های سوخت در جنرال موتورز وقت گذرانده است.

بوتی عنوان می‌کند: "افزودن پایداری به حمل و نقل هوایی برای آینده آن مهم خواهد است. حمل و نقل هوایی باید سبزتر و ارزان تر باشد. این همان کاری است که ما با مدل های کاسیو خود انجام می دهیم. خوشبختانه، ما خیلی بهتر از رقبا هستیم.

اکنون که در بخش پیشرانه الکتریکی ترکیبی قابل اعتماد بوده ایم، خواهیم دید که چگونه از صاحبان خصوصی گرفته تا خطوط هوایی منطقه ای برای خرید هواپیماهای ما صف می‌کشند.

بوتی می گوید:" این طرح آخرین مرحله برای ایجاد یک خانواده از هواپیماهای کاملاً جدید است و این مهم با تجربه بی نظیر تیم ما در حمل و نقل هوایی هیبریدی و الکتریکی و همچنین آزمایش پرواز در مقیاس کامل در حال انجام است."

تحویل های اولیه برای اواخر سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده اند و با نسخه چهار صندلی کاسیو ۳۳۰ شروع می شود.





پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار