gardeshban.ir

مدیر بیت تاریخی امام(ره) و مجتمع فرهنگی یادگار امام راحل از بازگشایی بیت تاریخی و معنوی امام راحل با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۱۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
حجت الاسلام سیدجواد رضوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیت تاریخی امام خمینی(ره) که به دلیل شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامتی گردشگران و بازدیدکنندگان در اسفند پارسال تعطیل شده بود از یک هفته پیش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده البته بخش هایی مثل کتابخانه و سرویس های بهداشتی به جز در موارد ضروری هنوز باز نشده است.

وی افزود: تمامی پروتکل های ابلاغی از سوی بیت رعایت و امکانات بهداشتی لازم در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، اما در برخی موارد مسافرین مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و نمی‌توان اجباری هم برای رعایت به آنها داشت و این رعایت باید از سمت خودشان انجام شود.

مدیر بیت تاریخی امام(ره) و مجتمع فرهنگی یادگار امام راحل تصریح کرد: برای مراسم ارتحال حضرت امام(ره) نیز استقرار مه پاش پیش بینی شده و مراسم در فضای باز برگزار خواهد شد، ماسک و دستکش لازم برای ارائه به افراد نیز تهیه شده است.

رضوی بیان کرد: سال گذشته ۲۷۰ هزار نفر گردشگر در قالب کاروان، اردوهای دانشجویی و دانش آموزی و گروه‌های خانوادگی از این بنای تاریخی بازدید کردند که۳۰۰ نفر از بازدیدکنندگان از گردشگران خارجی از کشورهای کانادا، عراق، سوئد، اتریش، چین و آلمان بوده‌اند.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار