gardeshban.ir

مدیر موزه «نقاشی پشت شیشه» گفت: همچنان سعی داریم از قابلیت فضای مجازی برای معرفی آثار خود بهره ببریم.
کد خبر: ۲۷۲۶۹
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
مهدی کارخانی مدیر موزه «نقاشی پشت شیشه» اظهار کرد: بعد از بازگشایی تدریجی مراکز فرهنگی و با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و بنا به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا و با دستور وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به بازگشایی موزه‌ها از تاریخ چهارم خرداد همزمان با عید سعید فطر، موزه‌ها کارشان را دوباره آغاز کردند.

مدیر موزه «نقاشی پشت شیشه» در ادمه گفت: کرونا و شرایط قرنطینه با وجود تمامی مشکلاتی که به همراه داشت، باعث بروز فرصت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در خصوص موزه‌ها شد که یکی از آن‌ها توجه به امکانات و قابلیت‌های فضای مجازی در معرفی آثار تاریخی بود.

او بیان کرد: موزه «نقاشی پشت شیشه» نیز در این ایام همراه با اهداف عالیه وزارت متبوع و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی و حتی آموزش رشته نقاشی پشت شیشه به صورت مجازی کرد.

کارخانی افزود: به نظر می‌رسد از زمانی که موزه‌ها بازگشایی شدند و با توجه به تأکید مقامات بهداشتی بر فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان استقبال و بازدید توسط علاقه مندان به موزه‌ها با وسواس و نگرانی همراه است، اما با توجه به تنظیم پروتکل‌های بهداشتی و رعایت موارد ایمنی در موزه‌ها و به شرط رعایت همگی افراد در بازدید از موزه ها، می‌توان عنوان گفت نسبت به سایر مراکز عمومی مردم می توانند وسواس و نگرانی کمتری داشته باشند.

مدیر موزه «نقاشی پشت شیشه» مطرح کرد: موزه «نقاشی پشت شیشه» نیز با تهیه و تنظیم دستور العمل بهداشتی ویژه با توجه به شرایط خود آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و علاقه مندان به هنر‌های سنتی و مخصوصاً هنر نقاشی پشت شیشه است. ما همچنان بر استفاده از قابلیت های فضای مجازی تأکید داریم. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار