gardeshban.ir

با توجه به اوج ویروس کرونا در استان هرمزگان موزه‌های این استان یک هفته دیگر تعطیل خواهد بود و فعالیت‌ در محوطه‌های گردشگری مشروط بر آن‌که به شکل انفرادی باشد ممنوع نیست.
کد خبر: ۲۸۷۲۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹-1399 April 22
گردشبان (gardeshban.ir) :

رضا برومند، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان ضمن تاکید بر مصوبه اخیر استانداری هرمزگان مبنی بر تمدید یک هفته‌ای تعطیلات بخش‌های مختلف این استان، گفت: تعطیلی موزه‌های استان یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت و بازگشایی مجدد آن منوط به تصمیمات  ستاد استانی کرونا است.

 او در خصوص وضعیت  تاسیسات گردشگری استان هرمزگان در شرایطی که شاهد شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از بخش‌ها در این استان هستیم، گفت: فعالیت بخش‌هایی که  تجمع در آن‌ها اتفاق نمی‌افتد مشکلی ایجاد نمی‌کند. در واقع فعالیت‌هایی که مستلزم تجمع است تعطیل شده‌اند. به طورمثال هتل‌ها باز هستند اما امکان برگزاری مراسم و همایش را ندارند. تالارها نیز از همان ابتدا اسفند ماه تعطیل و تاکنون بازگشایی نشده‌اند. هر آن‌چه که مصداق تجمع را داشته باشد، تعطیل است.

ایلنا نوشت، به گفته برومند، فعالیت محوطه‌های تفریحی و گردشگری در صورتی که جنبه انفرادی داشته باشد بلامانع است اما از ایجاد تجمع جلوگیری می‌شود.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار