gardeshban.ir

جاده هراز و چالوس در صورت مشاهده ترافیک سنگین عصر امروز یکطرفه می‌شود.
کد خبر: ۲۸۹۳۴
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹-1399 April 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی هوای استان صاف و آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است.

او گفت: منع آمد وشد انواع خودرو‌های سنگین شامل کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امشب اعمال شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه جاده‌های هراز و چالوس امروز در صورت مشاهده ترافیک سنگین یک طرفه می‌شود، افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به مرزن آباد و رودهن به آمل ممنوع می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) و از مرزن آباد به کرج به ترتیب از ساعت‌های ۱۷ و ۱۸ تا ۲۴ امروز یک طرفه خواهد شد.

او از رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های شمالی را دارند توصیه کرد: به قوانین رانندگی و شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری از انتشار کرونا توجه داشته باشند و با سرعت مطمئنه برانند تا سفری خوش برای همه رقم بخورد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار