gardeshban.ir

طفره رفتن ایرلاین‌ها از استرداد بلیت‌ها/
رفیعی گفت: متأسفانه هنوز ایرلاین‌ها نسبت به استرداد هزینه بلیت بسیاری از مسافران نوروزی اقدام نکرده‌اند.
کد خبر: ۲۹۲۳۵
تاریخ انتشار : جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 03
گردشبان (gardeshban.ir) :

حرمت الله رفیعی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، درباره سرانجام استرداد بلیت‌های نوروزی توسط ایرلاین‌ها اظهار داشت: متأسفانه هنوز ایرلاین‌ها نسبت به استرداد هزینه بلیت بسیاری از مسافران نوروزی اقدام نکرده‌اند.

وی افزود: طفره برخی از ایرلاین‌ها از استرداد هزینه بلیت مسافران خلاف قانون است و باید هر چه سریع‌تر این مساله انجام شود. 

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار ماه از فرصت پرداخت هزینه بلیت نوروزی مسافران می‌گذرد، گفت: میزان پولی که ایرلاین‌ها باید به مردم و دفاتر خدمات مسافرتی بدهند بیش از 100 میلیارد تومان است، ولی متأسفانه هیچ‌کس در این زمینه پاسخگو نیست. 

رفیعی تصریح کرد: من این موضوع را از طریق قوه قضائیه پیگیری کردم و نامه‌ای را تهیه و گزارشات لازم به این نامه الصاق شده است تا این قوه پیگیری‌های مربوطه را انجام دهد. 

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران خاطرنشان کرد: شکایت و طرح دعوا نیز انجام گرفته و هنوز علی‌رغم پیگیری‌ها، ایرلاین‌ها اقدامی در جهت استرداد هزینه بلیت نوروزی انجام نداده‌اند و از پرداخت پول مردم طفره می‌روند. 

وی گفت: این در حالی است که در حال حاضر بیش از 4 هزار دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگری ورشکسته شده و بسیاری از این دفاتر تعطیل شده‌اند و طفره رفتن ایرلاین‌ها جهت استرداد بلیط مسافران و دفاتر دردسرهای زیادی را ایجاد کرده است و از قوه قضائیه درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار