gardeshban.ir

در این مطلب با ما همراه شوید تا با راهنمای سفر به عمان آشنا شوید و از سوغات ها عمان ، هتل های عمان ، غذا های عمان و مکان های دیدنی این شهر آشنا شوید.
کد خبر: ۳۴۰۲۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹-1399 September 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
اکثر غذا های عمان را غذا های دریایی تشکیل می دهد و شیرینی معروف آن حلوای عمان است که خوردن آن را به هیچ عنوان از دست ندهید. خبز و یا همان نان عمانی در خارج از عمان به سختی می توانید پیدا کنید. غذای ملی این کشور شوا نام دارد که گوشب بره و با برنج معطر طبخ می گردد.

در عمان مانند دیگر کشور های عربی دیگر دارای هتل های خوب و با کیفیتی می باشد اما از هتل های منحصر به فرد آن می توان به هتل های کلبه ای که با درخت خرما ساخته شده اند اشاره نمود. در سال های اخیر در شهر مسقط هتل های لوکس و 5 ستاره های خوبی با قیمت های مناسب ساخته و آماده خدمتگزاری مسافران شده است.

از سوغات عمان می توان به خنجر غلاف شده است. نقره عمانی یکی دیگر از سوغات معروف عمان می باشد که از آب نقره ساخته شده است. مسقطی هم از سوغات بسیار خوشمزه عمان می باشد که می توانید از بازار های این شهر تهیه نمایید.

برای بیش ترین راهنمای سفر به عمان و مکان های دیدنی آن می توان به دیوار مسقط ، بلده السفه ، موزه اسکناس و سکه عمانی ، خانه های آتری ، ساحل قنتب ، الخیران و وزه خانه الزبیر ، لذت صخره نوردی و کویرگردی ، مجسمه کندر سوز ، غار مجلس الجن ، قلعه نخل ، مسجد باشکوه سلطان قابوس ، جبل اخضر یا کوهستان سبز ، استان ظفار ، استان ظاهره ، قنات های قدیمی و وادی شب را می توان اشاره کرد.

اگر به قصد سفر با تور عمان را دارید حتما راهنمای سفر به عمان را مطالعه کنید تا قبل از سفر اطلاعات خوبی از عمان بدست آورید و بدون اتلاف وقت به تمامی قسمت های عمان سر بزنید و از سفر خود لذت ببرید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار