gardeshban.ir

هتل پانوراما کیش از هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش است. این هتل بی‌نظیر و منحصر به فرد که از مشهورترین اقامتگاه‌های جنوب کشور به حساب می‌آید، بهترین‌ها را برای مهمانان خود رقم زدن و اقامتی رویایی و به یاد ماندنی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۳۴۵۶۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹-1399 September 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
این هتل که در روزهای نخستین سال ۱۳۹۸ احداث شد، محیطی فوق العاده مدرن داشته و از هر لحاظ برای میزبانی و مهمان‌نوازی آماده است. ساختمان ۱۵ طبقه آن که بسیار مرتفع و چشم‌نواز است، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در داخل این ساختمان ۲۶۷ باب اتاق گنجانده شده تا مهمانان Panorama Hotel گزینه‌های مختلفی پیش روی خود داشته باشند.

کافیست شما یکی از اتاق‌ها و سوئیت‌های بی‌نظیر هتل پانوراما کیش را برای خود انتخاب کنید تا هم از تماشای مناظر و چشم‌اندازهای خارق العاده لذت ببرید و هم فرصت برخورداری از امکانات مختلفی همچون یخچال، مبل، میز تحریر، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی را در اختیار داشته باشید. 

این اتاق‌ها واقعا در نوع خود بی نظیر هستند و نیازی به تعریف و تمجید ندارند. از طرفی دیگر، سایر امکانات هتل پانوراما کیش به قدری زیاد هستند که اشاره به تک تک آنها از حوصله این متن خارج است. اما اگر بخواهیم نگاه مختصری به اصلی‌ترین امکانات این اقامتگاه بیندازیم، قبل از هر چیز باید به پارکینگ آن اشاره کنیم که دارای ظرفیت ۶۰ خودرو است. 

رستوران هتل پانوراما کیش با ظرفیت ۲۰۰ نفر نیز دیگر مکان پرطرفدار آن به شمار می‌رود که همراه با کافی شاپ این اقامتگاه، عهده‌دار تامین بهترین و لذیذترین خوردنی‌ها برای مهمانان هستند. البته ناگفته نماند که سرویس صبحانه به صورت روزانه در این هتل تقدیم مهمانان می‌شود. اقامت در Panorama Hotel به منزله برخورداری از لابی، آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی و آتلیه این اقامتگاه نیز است.

همچنین نکته جالب اقامت شما در این هتل شیک و دوست‌داشتنی می‌تواند به استفاده از استخر این اقامتگاه برای آب تنی و رفع خستگی مربوط شود. لازم به ذکر است که سونا و جکوزی هتل پانوراما کیش نیز نقش عمده‌ای در طراوت‌بخشی به جسم و روح مهمانان این هتل ایفا می‌کنند. 

مثل امکانات هتل پانوراما کیش، سرویس‌ها و خدمات این رستوران نیز تنوع بسیار بالایی دارند. برای مثال، شما می‌توانید در این هتل شاهد سرویس‌هایی مثل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، خدمات باربری، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودک و نظافت روزانه باشید. همچنین خدمات لازم برای راحتی و آسایش افراد معلول نیز توسط کارکنان حرفه‌ای هتل پانوراما کیش ارائه می‌شوند.

همه این موارد، وقتی در کنار مختصات مکانی فوق‌العاده خوب هتل پانوراما کیش و سایر سرویس‌ها و امکانات دیگر قرار می‌گیرند، تجربه‌ شگفت‌انگیزی برای مهمانان رقم می‌زنند. بنابراین اقامتگاه مد نظر را می‌توان جزو سه هتل برتر جزیره کیش دانست. هتلی که با توجه به جدید و مدرن بودنش، از همه جنبه‌ها به دقت مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت توانسته محیطی بی همتا به وجود آورد. 

همین مسائل سبب شده‌اند که در مدت زمان کوتاهی پس از تاسیس هتل پانوراما کیش، طرفداران این هتل به شدت افزایش یابند و اغلب مسافران و گردشگران جزیره کیش، این هتل را بهترین مکان برای اقامت خود بدانند.


اماکن نزدیک به هتل پانوراما کیش

فاصله هتل پانوراما کیش تا مرکز خرید دیپلمات: ۲۰۰ متر
فاصله هتل پانوراما کیش تا بازار زیتون: ۵۵۰ متر
فاصله هتل پانوراما کیش تا کارتینگ: ۶۵۰ متر
فاصله هتل پانوراما کیش تا بولینگ مریم: ۹۰۰ متر
فاصله هتل پانوراما کیش تا مسیر دوچرخه سواری: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل پانوراما کیش تا کیبل اسکی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پانوراما کیش تا رستوران توتی فروتی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پانوراما کیش تا پلاژ آقایان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل پانوراما کیش تا پلاژ بانوان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل پانوراما کیش تا شهر باستانی حریره: ۶.۵ کیلومتر


هتل پانوراما؛از هتل‌های ۵ ستاره و شیک جزیره کیش+تصاویر

هتل پانوراما؛از هتل‌های ۵ ستاره و شیک جزیره کیش+تصاویر

هتل پانوراما؛از هتل‌های ۵ ستاره و شیک جزیره کیش+تصاویر

هتل پانوراما؛از هتل‌های ۵ ستاره و شیک جزیره کیش+تصاویر

هتل پانوراما؛از هتل‌های ۵ ستاره و شیک جزیره کیش+تصاویر

هتل پانوراما؛از هتل‌های ۵ ستاره و شیک جزیره کیش+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار