gardeshban.ir

تجربه سافاری در دبی، در واقع زندگی در کویر و آداب و رسوم مردم دبی را در زمان های گذشته به شما نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۸۳۰۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

تجربه سافاری در دبی، در واقع زندگی در کویر و آداب و رسوم مردم دبی را در زمان های گذشته به شما نشان می‌دهد. ما برای آنهایی که ماجراجو و هیجان دوست هستند و می‌خواهند چندین واحد آدرنالین خونشان بالاتر برود، سافاری دبی را پیشنهاد می‌کنیم. یک سفر ماجراجویانه و گشت و گذار با خودروهای سافاری امروزه جزو یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین سرگرمی‌‌ها به حساب می‌آید. تا وقتی که هوا چندان گرم نشده برنامه سفر به دبی را بچینید و ماشین سواری پر از هیجان را تجربه کنید. در میان گزینه های سافاری در جهان، سافاری در دبی بیشتر توصیه می‌شود، مطمئن باشید پولتان در این قسمت از سفر هدر نخواهد رفت.

برنامه سافاری در دبی


هدف اصلی از تفریح سافاری نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان دبی است. در این چند ساعت به طرف صحرا حرکت می‌کنید و در اولين قسمت با ماشين های چهار محور به گردش در ميان تپه های شنی کوير می‌روید. برنامه های موجود در طول سافاری شام و نوشيدنی، موزيک و طراحی دست توسط خانمها به وسيله حنا است.
گردش سافاری در دبی
برنامه های متنوع دیگری مانند بازدید از مزارع پرورش شتر در کوير، کوه های حجر، منطقه زيبای حتا، شنا در استخرها و توقف در هتل حتا، صرف غذا و ديدار از قديمی‌ترين مسجد امارات است. حداقل ظرفیت برای این گردش وجود ندارد و از یک نفر تا گروه ۶ نفره انجام می‌گیرد. یک اتومبیل به گروه شما اختصاص داده می‌شود و تجربه فوق العاده ای برایتان خواهد بود. توجه داشته باشید این گردش برای کودکان زیر ۳ سال، خانم های باردار و افراد مسن مناسب نیست، زیرا به دلیل دست اندازهای شدید و پیمودن مسیر با سرعت زیاد خطرناک است. البته خیالتان از بابت راننده ها آسوده باشد، زیرا حرفه ای ترین راننده ها با اطلاع از کمک های اولیه در پشت رول این ماشین ها می‌نشینند. اتومبیل ها نیز بوسیله رول کیج ایمن شده اند تا در صورت آسیب دیدگی و وارونه شده اتومبیل، سرنشینان محافظت شوند و برای هر صندلی کمربند ایمنی تعبیه شده است، در حالت کلی با سوار شدن به این ماشین ها به طور کامل بیمه می‌شوید.

امکانات تفریحی سافاری دبی


بازدیدكنندگان و گردشگران از شهر دبی بهتر است در تور سافاری دبی شرکت کنند. در این تفریح با صرف شام، غروب را زیر آسمان پر ستاره صحرا می‌گذرانید. در منطقه كوهستانی، رودخانه هایی برای شنا كردن وجود دارند. در راه از میان كوه های حجار عبور می‌کنید و از دره های عمیق عبور می‌كنید که بسیار هیجان انگیز است و همچنین در میان راه در بازار مسافی توقف می‌کنید و سوغاتی می‌خرید. سپس از قدیمی‌ترین مسجد امارات متحده عربی بازدید می‌كنید که بسیار دیدنی است. شتر سواری نیز یکی دیگر از تفریحات سافاری است که جزو محبوب ترین تفریحات بین توریست ها انتخاب شده است. شما از روی شتر از بالای تپه های شنی نظاره گر غروب آفتاب خواهید شد که وصف ناپذیر است.
در سافاری دبی خودتان نیز متوجه خواهید شد که با تمام ماشین سواری های قبلی تان فرق می‌کند و هیجان را از نزدیک لمس خواهید کرد. پس از ماشین سواری می‌توانید به کمپ صحرایی بروید و در آن جا کمی‌ استراحت کنید و عرب ها نیز در این قسمت با چای و قهوه عربی، تنقلات و خوراکی های مختلف از شما پذیرایی می‌کنند. هنگام برگشت به هتل خود با خستگی کامل تا صبح می‌خوابید.
گردش سافاری در دبی

فعالیت های سافاری دبی


سرویس رایگان با اتومبیل از هر نقطه از شهر دبی یا شارجه، رانندگی با اتومبیل های بیابان رو از میان بیابان در امتداد جاده العویر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه، بیابان نوردی با اتومبیل بیابان رو، عکسبرداری از غروب خورشید، شتر سواری، نمایش‌های سنتی، نوشیدنی های خاص، آرایش با حنا، قهوه عربی با خرمای تازه، لباس های سنتی، نوشیدنی های غیر الکلی، چای، قهوه و آب معدنی رایگان، شام سلف سرویس و باربیکیو جزو فعالیت های تور سافاری است، اما اسکی روی شن و ATV سواری هزینه جداگانه ای دارند. پس اگر بلیط هواپیما دبی را خریداری کردید، تجربه سافاری در دبی را از دست ندهید.

کارهایی که باید در سافاری دبی انجام دهید


ابتدا و قبل از هرچیز دیگری باید یک دوربین عکاسی به همراه داشته باشید تا مناظر زیبا را ثبت کنید. همچنین لباس های مناسب و راحت بپوشید و از به همراه داشتن جواهرات و وسایل های گران قیمت و تلفن همراه خودداری کنید و خودتان را به سرعت ماشین ها بسپارید و لذت ببرید.

جاذبه های دیدنی نزدیک به سافاری دبی


پارک آبی وایلد وادی: ۵٫۱ کیلومتر
برج العرب: ۵٫۴ کیلومتر
ساحل کایت: ۹ کیلومتر
ساحل جمیرا: ۱۴٫۷ کیلومتر
دبی مال: ۱۵٫۶ کیلومتر
برج خلیفه: ۱۶٫۱ کیلومتر
اپرای دبی: ۱۶٫۳ کیلومتر
گردش سافاری در دبی
برای آشنایی با دیگر جاذبه های دبی و خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد دبی، از سایت سفرمارکت بازدید کنید.

رستوران های نزدیک به مناطق گردش سافاری در دبی


رستوران مستر فیش: ۹۵۰ متر
رستوران فرش اند هلسی: ۱.۲ کیلومتر
رستوران لاموشه: ۱.۹ کیلومتر
رستوران سیفر فود: ۲.۲ کیلومتر

هتل های نزدیک به مناطق مناسب سافاری در دبی


هتل سوهو: ۱.۲ کیلومتر
هتل منا پلازا: ۱.۴ متر
هتل آپارتمان تایم توپاز: ۳ متر
هتل ایفوری گراند: ۳.۲ متر
هتل آپارتمان گرند: ۳.۶ متر
هتل کم پینیسکی: ۴ کیلومتر


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار