gardeshban.ir

گزارش/
جمعی از جوانان بومی کیش با انتشار بیانه و حمایت از رسانه ها به انتقاد شدید از اندک خبرنگارنماهایی پرداختند که تنها دنبال مطامع شخصی و مادی خود هستند
کد خبر: ۴۰۸۷۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰-1400 March 12
گردشبان (gardeshban.ir) :

در پی پخش شدن فیلمی از نشست اصحاب رسانه کیش در فضای مجازی که در آن یکی از خبرنگاران جزیره با لحنی تحقیرآمیز به بومیان و عربهای جزیره اشاره می کند و جریحه‌دار شدن احساسات بومیان شریف جزیره، یک رسانه محلی کیش در گزارشی نوشت:

جمعی از جوانان بومی کیش با انتشار بیانه و حمایت از رسانه ها به انتقاد شدید از اندک خبرنگارنماهایی پرداختند که تنها دنبال مطامع شخصی و مادی خود هستند.

در ویدیویی که اخیرا منتشر شده فردی با تشویق رسانه ها به تخریب سازمان منطقه آزاد میگوید، شما از عرب‌های بومی کمتر هستید که به شما مسکن ملی نمیدهند؟ 

عجیب آنجاست که برخی از رسانه های همسو با این جریان فکری در حمایت از این باج خواهی برآمده اند.

نمونه دیگر از این باج خواهی های رسانه ای، انتشار‌فایل صوتی بود که در آن ادعا میشد یکی از خبرنگاران رسانه ای جزیره کیش در حضور معاون شرکت عمران آب و خدمات کیش پیمانکاری را تهدید به افشاگری تخلفات و درخواست وجه ریالی میکند. صوتی که پس از انتشار هیچ گاه توسط شرکت عمران آب و خدمات کیش تکذیب نشد.

تغییرات مدیران مظفری و مقاومت یک تیم رسانه ای خاص

با برکناری مظفری، شاهد تغییرات بسیار مثبتی در بدنه مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش هستیم که متاسفانه توسط تیم رسانه ای ذکر شده مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. با جا به جایی مدیران مظفری در کیش، چند مجموعه رسانه ای احساس خطرکرده اند که نشان دهنده سیر درست این تغییرات و احتمال برکناری حامی اصلی آنان است. این موضوع موید لزوم ورود سازمان های نظارتی و بازرسی، بر عملکرد این مدیران برکنار شده و رسیدگی به نحوه هزینه کرد بودجه‌ی آنان در‌دوران تصدی است.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار